جنگ در غزه و فلسطین مقابله با آزادی خواهی است

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ایران گفت: جنگ در غزه و فلسطین تنها یک مبارزه نظامی با عده ای خاص نیست بلکه مقابله با آزادی خواهی، جریان مقاومت و بیداری اسلامی  است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، امیر سرتیپ «خداداد فلاح» در سفر به اصفهان در جمع کارکنان و خانواده پدافند هوایی شهید نصر اصفهان به موضوعات داخلی و بین المللی اشاره کرد و اظهار داشت: انتخابات در داخل کشور و آثار آن در عرصه بین المللی و جنگ اسرائیل با مردم‌ آزادی خواه غزه از مهمترین مسائل روز جامعه محسوب می شود.

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه انتخابات از جنبه داخلی و بین المللی حائز اهمیت است، افزود: برای رفع مشکلات مدیریتی و ایجاد وفاق و انسجام ملی مشارکت در این عرصه سیاسی مورد توجه بوده و هر آنچه میزان حضور افزایش یابد پیشبرد اهداف دولت نیز دو چندان خواهد شد.

وی ادامه داد: میزان مشارکت مردم در انتخابات علاوه بر اینکه پشتوانه ای برای رئیس جمهور و دولت منتخب جهت پیگیری مطالبات مردمی است، در عرصه بین الملل نیز اقتدار و عزت نظام را به همراه دارد و سیاست مردان خارجی را در دفاع از کشورمان حمایت می کند.

امیر سرتیپ فلاح به جنگ اسرائیل و آمریکا با مردم غزه و فلسطین اشاره کرد و اذعان داشت: فارغ از تبعات این جنگ ها، دشمن فقط برای منافع خود در کشورها جنگ نمی کند بلکه به دنباله مقابله با ارزش ها است.

وی ادامه داد: مقابله با آزادی خواهی، جریان مقاومت و بیداری اسلامی در این جنگ ها دنبال می شود ولی تاکنون با ایستادگی ملت های مظلوم عالم و استقلال طلبان، شاهد شکست این کشورها ظالم بوده ایم.

معاون سیاسی ارتش ایران با بیان اینکه نظام نوین جهانی و جدیدی مبتنی بر آزادی خواهی شکل خواهد گرفت، تصریح کرد: با شکست اسرائیل و آمریکا این اتفاق رقم می خورد و در نزدیکی فتح چنین قله ای هستیم.

وی اضافه کرد: جامعه جهانی خواهان پایان ظلم و ستم، جنگ و تجاوز بوده و با تلاش و مقاومت حکومت ظالمان پایان می یابد.

نعمت ولایت مورد هدف دشمنان

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور در بخشی از این مراسم به عید غدیرخم و ولایت امیرالمومنین(ع) اشاره کرد و اذعان داشت: ولایت و امامت نعمت بزرگی است که به شیعیان رسیده و باید قدرشناس آن باشیم.

حجت الاسلام علیرضا محمود زاده ادامه داد: نعمت ولایت چنان عظمت و جایگاه دارد که دشمن از همان روز عید غدیر مخالفت خود را اآغاز کرده و تا به امروز نیز همان مسیر را ادامه داده است.

وی با بیان اینکه راه هدایت و سعادت انسان در همین ولایت مداری و انس با قرآن یافت می شود، تصریح کرد: نباید از ظرفیت هدایت که ایجاد شده بی بهره بمانیم و بسیاری از چالش های زندگی امروز ناشی از بی توجهی به توصیه ها و سفارش ها بال های پرواز یعنی ولایت و قرآن است.

حجت الاسلام محمودزاده موضوع انتخابات و مشارکت سیاسی را وظیفه همگان و ادای دین به خون شهدا دانست و خاطرنشان کرد: قهر با صندوق های رای و عدم مشارکت مشکلات جامعه را رفع نکرده بلکه بر اقتدار ملی تاثیر منفی می گذارد.

کد خبر 1769691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha