اجرای گروه های سرود کانون های مساجد سمنان در مسیر شادپیمایی غدیر

گروه های سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان سمنان در مسیر شادپیمایی غدیربه اجرای برنامه پرداختند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛همزمان با عید سعید غدیر خم  مردم سمنان، در مسیر شادپیمایی در شهر سمنان مواکب با برپایی غرفه های مختلف به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در طول مسیر پرداختند.

گروه های سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد در مسیر شادپیمایی به اجرای سرود های مختلف با غدیر خم  پرداختند و مورد استقبال مردم سمنان قرار گرفتند.

«محمد امین حقیقت» با اشاره به فعالیت۳۹ گروه سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد دراستان سمنان گفت:از این تعداد۱۳ گروه درشهرستان سمنان فعال هستند.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد از ظرفیت حوزه هنر بویژه سرود در زمینه جذب بیشتر کودکان و نوجوانان به مساجد استفاده می کنندافزود: سرود با روحیات کودکان و نوجوانان سازگار است و میتوان از این ظرفیت و توان استفاده کرد.

وی، سرود را یکی از مهمترین قالب های گفتمان سازی هنری دانست و گفت: در قالب سرود می توان مفاهیم پیچیده را به زبان ساده منتقل کرد و با این نگاه رواق سرود فضایی در مسجد است که کشف و تقویت استعداد های جوان در حوزه سرود های مذهبی و انقلابی را بر عهده دارد.

کد خبر 1769718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha