بزرگترین رویداد علمی و هنری بوسنی و هرزگوین و منطقه در سارایوو برگزار شد

رویداد علمی- هنری «روزهای بهاااس» از ۲۰ تا ۲۳ ژوئن در سارایوو برگزار شد. این بزرگ ترین رویداد علمی- هنری در بوسنی و هرزگوین و منطقه بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه جامعه و فرهنگ ملل، روزهای بوسنیایی-هرزگوینی-آمریکایی آکادمی هنر و علوم (BHAAAS) توسط سازمان های هنری و علمی بوسنی و هرزگوین و کشورهای اروپایی برگزار می شود. برنامه رویداد شامل سخنرانی ها، نمایشگاه های هنری، کنفرانس ها و همایش های مختلف است.

این رویداد برای متخصصان، هنرمندان و دانشجویان به ویژه با علاقه به علم و هنر طراحی شده است. هدف از برگزاری این رویداد تسریع توسعه علم و هنر در بوسنی و هرزگوین و درمنطقه است.

هدف از برگزاری این رویداد مهم تقویت تبادلات علمی و فرهنگی بین کشور های منطقه است. این رویداد فرصتی برای برقراری ارتباط بین متخصصان کشورها است که می‌توانند تجربیات و نوآوری‌های خود را به اشتراک بگذارند.

"دانش آموزان قلب جامعه علمی آینده هستند. برای آن‌ها برنامه‌های ویژه، سخنرانی‌ها و کارگاه‌های آموزشی تهیه شده است. بوهاس می‌خواهد که دانشجویان به عضویت برابر جامعه آکادمیک درآیند و بهترین‌ها بین آن‌ها به جایزه‌ها دسترسی خواهند داشت. بنابراین، دانشجویان آکادمی هنر در سرایوو طراحی کننده شناسنامه بصری کنفرانس سال جاری هستند.

افتتاحیه بوهاس به صورت رسمی در ۲۱ ژوئن در سالن خانه ارتش بوسنی و هرزگوین با حضور تعداد زیادی از مقامات این کشور برگزار شد.

کنفرانس بوهاس به تداوم پیشرفت استانداردهای علمی و فرهنگی کمک می‌کند و رویدادی متداول برای همه کسانی است که به آخرین دستاوردها و نوآوری‌ها در حوزه‌های مختلف علاقه دارند.

ماموریت آکادمی هنرها و علوم آمریکایی بوسنی-هرزگوین (BHAAAS) توسعه و پیشرفت هنر و علوم در میان مهاجران بوسنی و هرزگوین و در بوسنی و هرزگوین است.

هدف BHAAAS ایجاد و تقویت پیوندها بین دانشمندان، هنرمندان و متخصصان بوسنیایی هرزگوین در دیاسپورا و ایجاد پل های همکاری با بوسنی و هرزگوین و در منطقه وسیع تر از طریق ارزش گذاری روح تنوع فکری و تبادل آزاد افکار است. اعضای BHAAAS دانش و تجربه خود را به نفع اعضای آن و همچنین شهروندان بوسنی و هرزگوین و نسل های آینده آن به اشتراک می گذارند. اصل راهنمای BHAAAS این است که دانش ثروت قابل تقسیم است.

چشم انداز آکادمی هنرها و علوم آمریکایی بوسنی-هرزگوین (BHAAAS) تبدیل شدن به شبکه ای پیشرو برای پیشرفت حرفه ای و آکادمیک نسل های آینده بوسنیایی-هرزگوینی-آمریکایی ها و دوستان بوسنی و هرزگوین در سراسر جهان است. اعضای BHAAAS باید به ترکیب خلاقیت، کار سخت و اشتیاق خود برای دانش با فرصت‌هایی برای رشد حرفه‌ای ادامه دهند و در عین حال با بوسنی و هرزگوین مرتبط و تأثیرگذار باشند.

کد خبر 1769720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha