انتخاب فرد اصلح ضامن تحقق آرامان های نظام است

حجت الاسلام رودبارانی با تاکید بر اینکه مردم باید به سمت انتخاب افراد اصلح بروند، گفت: انتخاب فرد اصلح ضامن تحقق آرامان های نظام است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، حجت الاسلام امید مبارک آبادی، رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان مرکزی در نشست ستاد انتخابات استان مرکزی، با اشاره به اهمیت برگزاری انتخاباتی امن و پرشور، گفت: در حال حاضر تمام شرایط برای برگزاری انتخابات خوب و سالم محیا شده است.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان مرکزی با بیان اینکه،  ۳۴۴ شعبه در سطح خارج‌کشور برای بحث انتخابات پیش بینی شده است و در آمریکا انتخابات ریاست جمهوری ایران برگزار می‌شود، اظهار داشت: این اقدام تضمین اقتدار کشور را به همراه خواهد داشت.

این مقام مسئول تاکید کرد: ناظرین باید نسبت به حفظ و نگهداری صندوق‌های رای گیری و هر برگ رای حساسیت داشته باشند.

وی با بیان اینکه حفاظت از صندوق آرا، وظیفه همکاران نیروی انتظامی است، گفت: مجریان و ناظرین باید از ابتدای رای گیری تا پایان رای گیری حضور داشته و با حساسیت تمام از تک تک برگه‌های رای حفاظت کنند.

حجت الاسلام مبارک آبادی با تاکید بر اینکه باید تلاش شود خدشه‌ای به صندوق آرا وارد نشود، ادامه داد: این صندوق و آنچه درون صندوق وجود دارد باید حفظ شود و  شمارش تک تک آرا و تجمیع باید با دقت انجام شود.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان مرکزی تاکید کرد:پیوست امنیتی باید در انتخابات وجود داشته باشد تا خللی در ایجاد رای گیری و آرا ایجاد نشود.

وی با تاکید بر انتخاب فرد اصلح اظهار داشت: مردم باید به سمت انتخاب فرد اصلح که در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و توجه به محرومان حرکت می‌کنند؛ هدایت شوند، چرا که انتخاب فرد اصلح ضامن تحقق آرامان های نظام است.

کد خبر 1769795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha