انتخاب به دور از احساسات/ حضور پر شور امنیت آفرین است

جناتی با بیان اینکه حضور باشکوه مردم پای صندوق های رای امنیت آفرین است،گفت: انتخابات پرشور ایران، الگوی مردم سالاری دینی برای کشورهای اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، اشرف جناتی، عضو هئیت علمی دانشگاه گیلان امروز ( پنج شنبه ۶ تیر) در همایش بصیرتی بانوان اقشار و متخصصین بسیج سپاه قدس گیلان که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان رشت برگزار شد، با اشاره به اهمیت رای دادن و انتخاب درست در انتخابات، اظهار کرد: هر فردی حق انتخاب در سرنوشت کشورش را دارد، انتخاب درست توسعه همه جانبه کشور را فراهم می کند.

عضو هئیت علمی دانشگاه گیلان با بیان اینکه حل مشکلات کشور وابسته به انتخابات است، گفت:انتخابات امنیت آفرین است، مردم با حضور پرشورشان در عرصه انتخابات اقتدار کشور بار دیگر مهیا خواهند کرد. 

جناتی  با بیان اینکه انتخابات پر شور، زمینه ساز تمدن اسلامی وعزت ایران در برابرچشم دشمنان است، افزود: دشمنان انقلاب و نظام بداند هیچ گاه ملت ایران اجازه نفوذ به شما نخواهد داد.

وی با تاکید بر اینکه برخی از نامزدها با سیاه نمایی و بزرگ نمایی مطالب و مخدوش کردن عملکرد دولت سیزدهم هستند، خاطر نشان کرد: آیت الله رئیسی با عملکردش به مردم و دنیای اسلام نشان داد که همواره پای نظام و اسلام ایستاد و در راه خدمت به مردم  نیز به شهادت رسید.

 وی اضافه کرد: انتخابات پرشور ایران الگوی مردم سالاری دینی برای کشورهای اسلامی است.

عضو هئیت علمی دانشگاه گیلان با اشاره به اینکه باید در انتخلب فرد اصلح هوشیار باشیم، تصریح کرد:معیار گرای  تحقیق  و دوری از احساسات و عدم توجه به تخریب وبیرون از مرزها و همچنین  نگاه به نیازهای جامعه از ویژگی های انتخاب درست و اصلح است.

وی با تاکید بر اینکه در انتخاب درست به اخلاق مداری و مردم داری نامزدها توجه داشته باشید، خاطر نشان کرد: به فردی رای دهیم که همچون شهید خدمت آیت الله رئیسی با کفایت و توانمند، دانا نسبت به مسائل شرعی و دینی، ولایت مداری، مردمی و اخلاق مدار،متواضع ،خادم مردم و مسئولیت پذیر باشد.‌

در پایان سرود نغمه کودکی توسط گروه سرود ریحانه النبی از پایگاه بسیج شهید خجسته شهرستان رشت با عنوان" یا علی گفتیم و عشق آغاز شد" در این همایش اجرا شد.‌

انتخاب به دور از احساسات/ حضور پر شور امنیت آفرین است



کد خبر 1769801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha