حماسه حضور مردم در «روز انتخاب»

«روز انتخاب» نام ویژه برنامه انتخاباتی رادیو ایران در روز جمعه ۸ تیر است که از آغاز نخستین لحظات رای گیری آماده انعکاس این رویداد بزرگ است.

به گزارش خبرنگار فرهنگ خبرگزاری شبستان،   ویژه برنامه «روز انتخاب» جمعه ۸ تیر از ساعت  ۷:۳۰ تا آخرین ساعات رای گیری از رادیو ایران پخش می شود «روز انتخاب» سعی دارد راوی انعکاس رویداد بزرگ و سرنوشت ساز ایران اسلامی باشد.

رادیو ایران سعی دارد با بسیج تمام امکانات خود، راوی صادقی برای بازتاب حضور پر شور مردم ایران باشد؛ به همین منظور ۴ گروه برنامه ساز، در استودیوی رادیو ایران و دو گروه برنامه ساز با استقرار در مسجد ابوذر تهران، از نخستین لحظات شروع رای گیری تا پایان رای گیری این وظیفه مهم را بر عهده خواهند داشت.

گزارشگران رادیو ایران نیز با حضور در میان مردم روایتگر شور و شعور اجتماعی در این روز مهم و سرنوشت ساز خواهند بود. همچنین «ایرانیاران» (شبکه گسترده گزارشگران مردمی رادیو ایران) علاوه بر خوانش کتاب «اثر انگشت» با حضور در پای صندوق های رای در اقصی نقاط ایران از حضور مردم گزارش هایی را ارسال خواهند کرد.

شایان ذکر است، تمام مخاطبان رادیو ایران می توانند عکس های انتخاباتی خود را به شماره ۰۹۹۰۴۰۵۵۵۹۰در فضای مجازی ارسال کنند و از رادیو نمای رادیو ایران مشاهده کنند.

ارتباط استودیو به استودیو با استان های مختلف و گزارشگران مراکز و رصد خبرگزاری های خارجی، بازتاب انتخابات ریاست جمهوری در مطبوعات خارجی و ارتباط با گزارشگران خارج از کشور برای شرکت ایرانی های مقیم کشور و میزبانی از تحلیلگران سیاسی از بخش های مهم برنامه «روز انتخاب» است.


 

کد خبر 1769805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha