جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق:

انتخابات فرصتی برای مشارکت مردم در پیشرفت کشور است

مراسم اربعین شهدای خدمت در منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش برگزار شد
انتخابات فرصتی برای مشارکت مردم در پیشرفت کشور است

امیر سرتیپ دوم خلیل آبادی گفت: انتخابات فرصتی برای مردم است تا در مسیر پیشرفت، توسعه و آبادانی کشور خود مشارکت کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، امیر سرتیپ دوم علی خلیل آبادی جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش در مراسم اربعین شهدای خدمت در جمع کارکنان وظیفه این منطقه، با شاره به اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو موجب مقبولیت بیش از پیش نظام می شود، اظهار کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو، مقبولیت نظام را به نمایش می گذارد و این نشان دهنده آن است که ملت ایران همیشه و همه جا پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده اند.

وی افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات می‌تواند نمادی از وحدت و انسجام مردم در حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران باشند.

وی انتخابات پرشور را مظهر اقتدار ملی دانست و تصریح کرد: مردم با حضور خود در پای صندوق‌ های رأی، حق تعیین سرنوشت خود را  بکار می‌گیرند و در  انتخاب کسی که مسیر آینده کشور را رقم خواهد زد، مشارکت می‌کنند.

امیر سرتیپ دوم خلیل آبادی با تاکید بر اینکه حضور همه جانبه مردم در انتخابات، نشان دهنده تعهد و وفاداری ملت به نظام کشور است، بیان کرد: انتخابات پرشور، تلفیقی از وحدت و انسجام ملی است و این پیام نشان می دهد که مردم با تعهد و وفاداری خود نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران، در برابر هرگونه تهدیدی می ایستند و از آن دفاع می کنند.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش، رأی تک تک مردم را در تعیین فردی اصلح برای رئیس جمهوری مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: باید با انتخابی آگاه و برگزیدن فردی شبیه ویژگی‌ های شهید رئیسی مبنی بر امانت داری، خستگی ناپذیری و مردمی بودن اقدام کنیم.

وی در ادامه به تبیین شخصیت والا و خدمات ارزشمند شهید آیت الله رئیسی پرداخت و گفت: شهید رئیسی نمونه‌ ای بارز یک خادم مخلص و مردم‌ دار است.

امیر سرتیپ دوم خلیل آبادی با تاکید بر اینکه آیت الله رئیسی اقدامات شایسته ای را در مدت زمان مسئولیتش انجام داد، تصریح کرد: اقدامات شهید رئیسی نشان دهنده ولایت مداری و اعتقادش به تبعیت از ولایت فقیه بود.

حاضران در این مراسم ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای خدمت، یاد و خاطره این شهیدان والا مقام را گرامی و با آرمان‌ های نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید میثاق نمودند.

کد خبر 1769819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha