چهل روز گذشت/ نام شهید رییسی در کردستان ماندگار است

مراسم اربعین شهدای پرواز در سنندج برگزار شد و به گفته مسوولان کردستان نام شهید رییسی با دستاوردهایی که در این مرز و بوم داشت تا ابد ماندگار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، از گوشه و کنار شهر دسته دسته مردم آمده بودند تا در آیین گرامیداشت شهدایی شرکت کنند که چهل روز پیش در حجریان خدمت به مردم به شهادت رسیدند.

سانحه بالگرد هوایی رییس جمهور و همراهان ایشان غم بزرگی را بر دل مردم این دیار به جای گذاشت اما آثار و برکات این شهید خدمت در شهر و روستاهای این استان به چشم می‌خورد.

به پاس خدمات آیت الله رییسی مردم شهر سنندج امروز در آیینی با عنوان «اربعین شهدای پرواز» در سالن آزادی سنندج جمع شدند تا یاد و خاطر این شهید بزرگوار و همراهان شهیدش را گرامی بدارند.

چهل روز گذشت/ نام شهید رییسی در کردستان ماندگار است

حضور مردم در تشییع شهید رییسی منجر به یاس دشمن شد

سخنران  این مراسم رییس سازمان امور اجتماعی کشور بود که در جمع مردم سنندج در سالن آزادی این شهر شهادت رییسی را غصه بزرگی بر دل مردم ایران دانست و اظهار کرد: حضور میلیونی مردم ایران در مراسم تشییع شهدای خدمت اتحاد ملت را به تصویر کشید و مایه یاس و ناامیدی بیش از پیش دشمنانی شد که گاهی تصور می‌کنند می‌توانند رویچنین اتفاقاتی حساب باز کنند و دست به توطئه بزنند.

محمد عباسی با بیان اینکه به وضوح دیدکه با شهادت شهید رییسی کشور ایران با قدرت الهی همچنان پابرجا بود، اذعان کرد: آن زمان که رجایی به شهادت رسید دشمن تصور می‌کرد می‌تواند خدشه‌ای در استقرار نظام اسلامی به وجود آورد در حالیکه این انقلاب به افراد متصل نیست بلکه به قدرت الهی وصل بوده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون ما زیر پرچم وحدت و بیرق رسول خدا(ص) زندگی می کنیم، اضافه کرد: باید توصیه‌های امام و شهدا  را راهبرد خود برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بدانیم.

چهل روز گذشت/ نام شهید رییسی در کردستان ماندگار است

رییس سازمان امور اجتماعی کشور یادآور شد: دشمن باید بداند ملت ایران اجازه نمی دهند در وحدت آنها خدشه ای وارد آید و این انسجام مردم موجب یاس و ناامیدی و عصبانیت دشمنان از نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

خدمات شهید رییسی در کردستان ماندگار است

استاندار کردستان نیز در این آیین بیان کرد: ما در طول سه سال فعالیت شهید رییسی شاهد سه بار سفر ایشان در استان بودیم و خدمات ارزشمندی از ایشان در کردستان به یادگار ماند.

اسماعیل زارعی کوشا افزود: شهید رییسی برای خدمتگزاری صادقانه و ماندگار در عین مواضع استوار و انقلابی، ترازی ایجاد کرد که الگویی برای ادوار آینده و دولتمردان کشورمان است.

چهل روز گذشت/ نام شهید رییسی در کردستان ماندگار است

وی با اشاره به اینکه کردستان در بودجه و اعتبار عمرانی در کشور تا سه سال پیش رتبه ۲۴ را داشت اما در سه سال متوالی دولت سیزدهم به رتبه دهم ارتقایافت، افزود: اینها به برکت دولت شهید رییسی محقق شده است.

کد خبر 1769839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha