دعوت امام جمعه شیراز از مردم برای حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری

آیت الله دژکام در پیامی از مردم خواست با حضور جدی و پرشور خود پای صندوق های رای در انتخاب رییس جمهور اصلح مشارکت داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با صدور پیامی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری و حضور پرشور و گسترده مردم اینگونه نوشته است:

«بسم الله الرحمن الرحیم 
ملت شریف ایران در طول ۴۵ سال گذشته پس از انقلاب اسلامی همیشه ثابت کرده اند که بهترین تصمیم ها و حضور در صحنه را برای تثبیت اساس نظام جمهوری اسلامی گرفته و می گیرد، از این جهت نیاز به یادآوری نیست که برنامه انتخابات روز هشتم تیرماه هم از صحنه های مهم حماسه سازی ملت ایران خواهد بود. 

ولی از باب اینکه "وَذَکِّرْ فَإِنَّ الذِّکْرَی تَنْفَعُ الْمُؤْمِنِینَ"(آیه ۵۵ سوره ذاریات) می خواهم از همه عزیزانی که به نوعی سخن بنده به گوش آنها می رسد خواهش کنم که با جدیت و زمینه سازی و ایجاد آمادگی مناسب برای خود، خانواده، دوستان و اطرافیان همان طوری که رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی فرمودند انشاالله زمینه یک حضور جدی حداکثری در صحنه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را برای ملت ایران فراهم کنند. 

امیدواریم نتیجه این انتخابات، هم از حیث حضور حداکثری و هم از حیث انتخاب اصلح آن چیزی باشد که چشم مردم ما را روشن کند و سعادت، رفاه و خیر دنیا و آخرت آنها را تامین کند.»

کد خبر 1769851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha