شهید رئیسی در میدان عمل راهبردهای رهبری را فهمید

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید رئیسی در میدان عمل راهبردهای رهبری را فهمید و با قدرت و شجاعت وارد میدان عمل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ۶ تیرماه در مراسم چهلم شهدای خدمت که در مصلی ارومیه برگزار شد، گفت:یکی از ویژگیهای جامعه زنده و پویا گم نکردن راه و راهبردها و درک واقعیتهای خارجی است و هیچ زمانی مانند امروز دشمنان ایران در انزوا و بی تاثیری قرار نداشتند.

جبهه مقاومت انقلاب اسلامی تاثیرگذارترین مکتب در دنیا است

حجت الاسلام صادقی ادامه داد: امروز گفتمان انقلاب اسلامی در تمامی جهان گسترده شده است و  جوان دانشجوی آمریکایی امروز گفتمان مقاومت را پذیرفته و قدردان رهبر انقلاب است و امروز جبهه مقاومت انقلاب اسلامی تاثیرگذارترین مکتب در دنیا تبدیل شده است. 

وی افزود: شهید رییسی در دوران ریاست جمهوری خود اقدامات خوبی در تمام عرصه‌های اقتصادی و سیاسی شروع کرده که امروز به خاطر این اقدامات از موضع قدرت، عزت و شوکت بر سر استکبار می زنیم و او جرات عکس العمل ندارد.

ایران اسلامی در اوج اقتدار است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد:  انقلاب اسلامی در دوره ۴۵ساله خود سختی هایی داشته اما هرگز متوقف نشده و  ایران اسلامی در اوج اقتدار است و مرگ تدریجی رژیم صهیونیستی را رقم زده و مقاومت را به یک مکتب و فرهنگ در جهان تبدیل کرده‌ است.

وی بیان کرد: تا قبل از جمهوری اسلامی کسی جرات ایستادگی در مقابل استکبار را نداشت و این انقلاب اسلامی است که قدرت و جرات ایستادگی در مقابل استکبار را دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: رئیسی شهید برای اولین بار در مرکز ظلم و کفر زمان، قرآن کریم بدست گرفت و عکس شهید سلیمانی را بالا برد.

وی افزود: شهید رئیسی در میدان عمل راهبردهای رهبری را فهمید و با قدرت و شجاعت وارد میدان عمل شد.

این مسئول ادامه داد: در انتخابات پیش رو باید فردی را انتخاب کنیم که ادامه دهنده راه و مکتب شهید رئیسی باشد و نگذارد مکتب ایشان خاموش شود.

کد خبر 1769852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha