مشارکت در انتخابات حلال مشکلات ملت خواهد بود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه انتخابات و مشارکت بالا مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، گفت: مشارکت در انتخابات حلال مشکلات ملت خواهد بود و ملت ایران را چند پله به ایران قوی نزدیک می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد،  سردار غلامرضا سلیمانی، امروز  در همایش بزرگ جهاد تبیین که در دهکده مقاومت سپاه لرستان برگزار شد، بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد و اظهارداشت: مشارکت در انتخابات حلال مشکلات ملت خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: انتخابات و مشارکت بالا مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است که دستاوردهای بین المللی برای کشور دارد و ملت ایران را چند پله به ایران قوی نزدیک می‌کند.

وی بیان کرد: مشارکت بالا در انتخابات به رئیس‌جمهور منتخب انرژی بیشتری برای خدمتگزاری می‌بخشد و باید قشر خاکستری را برای شرکت در این رویداد ترغیب کنیم.

سردار سلیمانی با بیان اینکه رئیس جمهور هرچه پشتوانه بالاتری داشته باشد ظرفیت حل مشکلات را در مجامع بین‌المللی خواهد داشت، گفت: سیاست‌های منطقه‌ای جمهوری اسلامی با انتخابات پرشور تقویت می شود، نقش بین‌المللی ایران افزایش می‌یابد و ظرفیت‌های اقتصادی در مسیر خلق ثروت قرار می‌گیرد.

وی گفت: با مشارکت حداکثری در انتخابات دولت با اعتماد بیشتری برای مردم نقش‌آفرینی می‌کند و باید خود را پاسخگوتر ببیند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه دشمنان از عدم مشارکت مردم خوشحال می‌شوند، اظهارکرد: همایش بزرگ جهاد تبیین در این راستا برگزار شده است تا بتوانیم در دعوت مردم به مشارکت حداکثری نقش آفرینی کنیم.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم استان لرستان در صحنه های مختلف خاطرنشان کرد: عشایر کشور به ویژه زاگرس نشینان و لرستان کارنامه درخشانی را به خود اختصاص داده اند، عشایر همواره یک نیروی مجاهد بوده اند تا پرچم حکومت علوی در این کشور به اهتزاز درآید که ده‌ها هزار نفر در این مسیر تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه عشایر نیروی دفاعی کشور هستند، گفت: این نیروی دفاعی همیشه به عنوان محور اصلی در جنگ‌ها و مقابل هجوم بیگانگان صف آرایی و فتوحات بزرگی را نصیب ملت ایران می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از دلاوران دوران دفاع مقدس از میان عشایر برخاستند از طرفی در برخی از استان ها که نیروهای نظامی کمتری داشتند عشایر در مرزها مقابل متجاوزان جنوب و غرب کشور، ایستادند، مقاومت کردند و به شهادت رسیدند، گفت: امروز نیز همچون همیشه شاد حضور پرشور عشایر در این صحنه از انتخابات خواهیم بود.

کد خبر 1769855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha