استخر سرپوشیده خوسف افتتاح شد

استخر سرپوشیده شهر خوسف بعد از ۱۳ سال با حضور استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان افتتاح شد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جواد قناعت امروز چهارشنبه در جریان افتتاح استخر سرپوشیده خوسف اظهار داشت:  یکی از دغدغه هایی دیرینه مردم شهرستان خوسف افتتاح استخر سرپوشیده خوسف بود که از سال ۹۰ کلنگ زنی شده بود. 

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه این پروژه قبل از دولت سیزدهم ۶۰ تا ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است اما ۱۳ سال زمین گیر شده بود، افزود: در سفر به شهرستان خوسف دغدغه فرماندار، امام جمعه و گروه های مرجع تکمیل این پروژه بود که پیگیری شد. 

قناعت با بیان اینکه پروژه استخر سرپوشیده خوسف از محل منابع استانی تامین اعتبار شد،  گفت: امروز شاهد افتتاح و بهره برداری این استخر و سالن سقف کوتاه هستیم. 

وی گفت: امروز همچنین دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی خوسف به بهره برداری می رسد. 

استاندار خراسان جنوبی گفت: بعد از استقرار دولت سیزدهم تکمیل چند پروژه از جمله بیمارستان خوسف و استخر سرپوشیده خوسف دغدغه اصلی مردم خوسف بود که افتتاح شد. 

وی دغدغه دیگر مردم خوسف را اجرای پروژه فاضلاب عنوان کرد و گفت: این پروژه کلنگ زنی شده اما فعال نیست لذا پیگیری های لازم در این خصوص انجام خواهد شد. 

قناعت بیان کرد: دلیل تاخیر پروژه فاضلاب خوسف این است که ما پیگیر تامین اعتبارات ملی برای پروژه هستیم تا پروژه با تاخیر تکمیل نشود.

کد خبر 1769874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha