بی‌تعارف با زاکانی درباره زندگی شخصی و خانوادگی‌اش

زاکانی در مورد دلایل حضورش در انتخابات گفت: ترسیدم خدایی نکرده برگردیم به دهه ۹۰، دهه‌ای که رهبر انقلاب بعنوان دهه عبرت  از آن یاد می‌کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان علیرضا زاکانی امشب(چهارشنبه، ۶ تیرماه) در برنامه «بی‌تعارف» در مورد دلایل حضورش در انتخابات  گفت: ترسیدم خدایی نکرده برگردیم به دهه نود و دهه ای که رهبر انقلاب بعنوان دهه عبرت  از آن یاد می کنند و سیاهی برای مردم بود دوباره تکرار شود، و از طرفی معیشت مردم تنگ شده و در کنار آن کشور ظرفیت بالایی دارد که در جهت پیشرفت و آبادانی باید صرف شود.


زاکانی در مورد عملکردش در شهرداری افزود: در مورد عملکرد گذشته، در شهرداری تمام تعهدات گذشته را در جهت مصالح مردم پذیرفتیم و ۳۳ ماه در تهران شهردار هستم و کارهای انجام‌ شده این مدت بیش از کارهای دیگران است.

وی در مورد اینکه در صورت ریاست جمهوری در ۶ ماه اول چه گروه‌هایی به او اعتراض می کنند، گفت: نباید زیر بار سخنانی رفت که معیشت و سفره مردم را تنگ کردند و زور خدا و مردم به آنها می رسد و ان شاءالله به لطف خدا فساد ریشه کن می شود.

در تمام دوران نمایندگی حقوق و ماموریت نگرفتم 

زاکانی درباره خانواده و اموال و دارایی‌اش، اظهار داشت: فقط حقوق هیات علمی دانشگاه تهران را می گیرم و کار خصوصی پزشکی انجام ندادم و سرمایه بانکی و ارز ندارم، خانه ای از دهه هشتاد خریدم و در دهه ۹۰ با دامادها و بچه ها ساختیم  و با هم زندگی می کنیم و خانه ما در خیابان ایران میدان شهداست و ماشین ندارم و حتی برای ماشین ثبت نام نکردم، در دوران نمایندگی مجلس یک ریال حقوق و ماموریت نگرفتم و در شهرداری هم حقوقی دریافت نمی کنم.  

وی در مورد تصمیم های سخت اظهار کرد: بارها بین تصمیم سخت و مصلحت مردم بودم مثل زمانی  که وزیر اطلاعات  و وزیر نفت و برادر رئیس جمهور علیه من شکایت کردند که در آنجا محکوم شدم. قاضی مرا را به یک سال زندان بدوی محکوم کرد و بعدها گفتند که حکم دفاع شرعی از حقوق مردم بود و حکم شکسته شد.

در برابر کسانی‌ که حق مردم را می خورند سرسخت هستم

زاکانی در مورد ویژگی برجسته در ذهن مردم تصریح کرد: مردم فکر می کنند سرسخت هستم، در برابر کسانیکه حق مردم را می خورند؛ سرسختی ما برای آنها و کسانی است که حق مردم و انقلاب را ادا نمی کنند.

وی ادامه داد: در ۳۳ ماه مسؤلیت  ۳ میلیون درخت کاشتیم، معتقدیم برپایی مسجد و خانه های بهداشت در پارک‌ها می تواند از ورود بسیاری از افراد که امینت مردم را خدشه دار می کند جلوگیری کند.

توضیحات زاکانی در مورد تحصیل دخترش در اروپا 

زاکانی در مورد تحصیل دخترش در اروپا گفت: دختر دوم من فارغ التحصیل دانشگاه شریف است و در خارج کشور تحصیل کرد و برگشت و الان خدمت می کند.  

وی در مورد دوران بازنشستگی خود تصریح کرد: یک بسیجی هستم و بازنشستگی من با شهادت است و افتخار می کنم پزشک هستم و اگر مسؤل نباشم به مردم خدمت می کنم.
وی از حامیان خود تشکر و به آنها توصیه کرد رعایت حقوق رقبا را بکنید، سینه من گشاده است برای شنیدن حرف‌های آنها و خادم مردم هستم تا منت آنها را بکشم تا بار بر دوشم بگذارید تا بار شما را به دوش بکشم.

کد خبر 1769884

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha