استقرار ۳۷ شعبه اخذ رای در بشرویه

علی‌زاده با بیان اینکه ۳۷ شعبه اخذ رای همزمان با ۸ تیرماه در بشرویه مستقر خواهد شد، گفت: برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ۹۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی مشارکت خواهند داشت.

حسن علی زاده-فرماندار بشرویه- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی در آستانه برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: حضور پرشور مردم در انتخابات قطعا اقتدار و عزت ایران اسلامی را رقم خواهد زد و مردم ایران بار دیگر ثابت خواهند کرد پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند.

وی با بیان اینکه شهرستان بشرویه آماده برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است، افزود: تمهیدات لازم در بحث پشتیبانی و لوازم مورد نیاز اندیشیده شده است و جلسات خوبی با معتمدین و مردم برگزار کردیم تا همچون انتخابات مجلس شاهد مشارکت پرشور مردم شهرستان در انتخابات ریاست‌جمهوری باشیم.

علیزاده به تعداد شعب اخذ رأی در بشرویه اشاره کرد و گفت: برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان بشرویه ۳۷ شعبه اخذ رای خواهیم داشت که از این تعداد ۲۳ شعبه ثابت و ۱۴ شعبه سیار هستند.

فرماندار بشرویه در ادامه عنوان کرد: از تعداد شعب اخذ رأی پیش بینی شده ۲۳ شعبه شهری و ۱۴ شعبه روستایی خواهند بود.

وی با بیان اینکه ۹۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی جهت برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بشرویه همکاری خواهند داشت، گفت: جلسات آموزشی برای این عوامل برگزار و نکاتی که لازم بود تذکر و آموزش داده شده است.

کد خبر 1769921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha