پیش بینی ۱۸۸ شعبه اخذ رای در شهرستان‌ بیرجند

فاضلی فرد از آمادگی کامل برای برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: برای برگزاری انتخابات ۱۸۸ شعبه اخذ رأی در سطح شهرستان بیرجند پیش بینی شده است.

علی فاضلی فرد- فرماندار بیرجند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات زود هنگام ریاست جمهوری اندیشیده شده است، اظهار کرد: برای برگزاری انتخابات ۱۸۸ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده است.

فرماندار بیرجند تعداد شعب اخذ رأی شهری را ۱۲۵ شعبه و شعب روستایی را ۶۳ شعبه برشمرد  و گفت: از شعب پیش بینی شده ۱۳۶ شعبه ثابت و ۵۲ شعبه سیار است.

فاضلی فرد تعداد عوامل اجرایی اعم از عوامل نظارتی، حفاظت، بازرسی و... را سه هزار و ۲۵۰ نفر اعلام کرد و افزود: عوامل اجرایی ساماندهی شده و فردا در فرایند انتخابات دخالت دارند.

به گفته وی ساعت ۱۳ امروز شعب روستایی اقلام و لوازم مورد نیاز برای برگزاری انتخابات را تحویل می گیرند و ساعت ۱۶ هم اقلام و لوازم مورد نیاز تحویل نمایندگان فرماندار در شعب شهری می شود.

فرماندار بیرجند با بیان اینکه با حضور نمایندگان هیأت نظارت شورای نگهبان دستگاه احراز هویت پیکربندی شده است، گفت: نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی آمادگی کامل برگزاری انتخابات را دارند و آموزش های لازم برای نمایندگان و اعضای شعب برگزار شده است.

وی از ابلاغ برای عوامل اجرایی، رانندگان و... خبر داد و یادآور شد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و با نشاط فراهم شده است.

فاضلی فرد حضور در انتخابات را تکمیل کننده حماسه آفرینی مردم در مراسم تشییع شهید جمهور دانست و از مردم خراسان جنوبی خواست مانند ادوار گذشته که پرچم دار مشارکت بودند، فردا هم در اولین فرصت با حضور حداکثری خود فرد اصلح را انتخاب کرده و باعث ناامیدی دشمنان قسم خورده نظام شوند.

کد خبر 1769922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha