شهید رئیسی ثایت کرد مدیریت دینی دنیای مردم را آباد می‌کند

عبودتیان با بیان اینکه شهید رئیسی نشان داد مدیریت دینی دنیای مردم را آباد می‌کند؛ گفت: مراقب باشیم در انتخابات کلاه سرمان نرود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سید احمد عبودتیان، پنجشنبه(۷ تیر) در مراسم اربعین شهدای خدمت در مصلی امام علی علیه‌السلام؛ شهادت شهدای خدمت را سندی دیگر بر حقانیت انقلاب اسلامی دانست که مردان آن در کسوت ریاست‌جمهوری، امامت جمعه، استانداری و... به شهادت می‌رسند.
دبیر بنیاد فرهنگی اجتماعی خاتم‌الاوصیاء افزود: این شهادت نشان داد اساس در انقلاب شایستگان مقلد خمینی هستند که سرنوشت آنها شهادت است.
وی با بیان اینکه سالها بعد از شهیدان رجایی و بهشتی، در گام دوم ثابت کردند که انقلاب اسلامی چنان زنده است که مسئولین آن به جاودانگی می‌رسند و این شهادت؛ باطل‌السحری بود بر اینکه گفتند ایران در انزوا است.
عبودتیان ادامه داد: این شهادت همچنین نشان داد که ساختار و قانون نظام جمهوری اسلامی تا چه اندازه مترقی است که وقتی تشییع شهدا در حال برگزاری بود، شورای نگهبان هم در حال برنامه‌ریزی برای انتخابات بود و این اقتدار نظام است.
وی با اشاره به اینکه دغدغه آیت‌الله رئیسی، پیگیری فرمایشات رهبری بود؛ اظهار کرد: ما در ایشان الگوی مدیریت دینی را دیدیدم که تنها با این مدیریت می‌شود دنیای مردم را آباد کرد و این حجم از سرعت و حجم و کیفیت خدمت رسانی در دوره ایشان قابل قیاس با دوره‌های قبل نبود.
عبودتیان افزود: عده‌ای ایشان را مسخره می‌کردند که دولت شما گفتمان ندارد اما ایشان می‌گفت گفتمان ما، گفتمان رهبری است و فریاد می‌زد ما دولت سرباز هستیم؛ در دو سال و ۹ ماه کاری که باید طی سالها انجام می‌شد.
وی با بیان اینکه ایشان در حالی روزانه ۱۸ ساعت کار سخت و مشقت‌زا انجام می‌دادند که روزه مستحبی و نافله را هم انجام می‌دادند؛ تصریح کرد: استعینوا بالصبر و الصلواه را در وجود او دیدیم زیرا معتقد بود کسی عرضه خدمت پیدا می کند که بیشتر مؤمن باشد.
دستیار ویژه رئیس جمهوری در مردمی‌سازی دولت خاطرنشان کرد: شهید رئیسی، مردم را خلیفه الله می‌دید و از مردم خسته نمی‌شد و می‌گفت من فقط میان مردم خستگی رفع می‌کنم؛ او هیچگاه اراده خود را بر اراده رهبری ترجیح نداد.
وی با ابراز تاسف از اظهارات برخی از اشخاص مبنی بر توقف راه شهید رئیسی گفت: راه خاکساری و نوکری  مردم و ۱۸ ساعت کار متوقف شود!؟ مراقب باشیم کلاه سرمان نرود؛ او الگویی ارائه کرد که ما را یاد بزرگان و عزیزانی چون بهشتی انداخت و کسی بود که حاضر نشد در دوره مسئولیت کمترین چیزی برای خود بخواهد و حتی در هدایایی که به او می‌دادند تصرف نمی‌کرد.
عبودتیان با افزودن این مطلب که ما عاجر از درک مدیریت دینی او بودیم؛ خیلی وقت‌ها گله می کردیم فلانی با شما گفتمان یکسان ندارد اما این موارد برای ایشان اصلاً مهم نبود و به شایسته‌سالاری توجه می‌کرد؛ افزود: شهید رئیسی در دولت خود پروژه تعریف نکرد بلکه سراغ پروژه‌های نیمه‌کاره‌ و کارهای معطل مانده‌ای رفت که از بیت‌المال برای آنها هزینه شده بود.
وی با اشاره به چالش‌های بزرگی که دولت سیزدهم با آن مواجه بود از جمله فوتی‌های زیاد کرونایی و نبود واکسن در ابتدای کار و اغتشاشات پاییز ۱۴۰۰ و... تصریح کرد: همان الگویی که در دهه شصت وجود داشت، در دولت ایشان دیدیم و شهید بهشتی در شهید رئیسی تکرار شد و تعابیری که رهبری نسبت به ایشان و دولت داشتند نشانه این است که کارآمدترین دولت بود.
عبودتیان برکت کار ایشان را به واسطه تبعیت و فروتنی و خضوع دانست و افزود: نظارت مردم را بر نظارت بروکراتیک ترجیح می‌داد و مردم را تکریم می‌کرد.
وی با اشاره به انتخابات هشتم تیرماه اظهار کرد: اگر شکوه حضور خوب نباشد دشمن منتظر است خود را در غزه نشان بدهد لذا راه شهید رئیسی که حرکت به سمت قله بود باید ادامه یابد و کسانی که می‌گویند این راه باید متوقف شود، حرف‌های آنها بوی ایران و شرف نمی‌دهد؛ مبادا به عذابی دچار شویم که مردم را وعده دهیم به آنچه آیا بشود یا نشود.

کد خبر 1769926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha