۲۰۰ مسجد در خراسان جنوبی شعبه اخذ رای خواهند بود

حجت الاسلام مطهری مقدم گفت: برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ۲۰۰ مسجد، هیئت مذهبی و حسینیه در خراسان جنوبی اخذ رای از مردم را بر عهده دارند.

حجت الاسلام امین مطهری مقدم-رئیس‌ مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: در نگاه اسلامی مشارکت در انتخابات و رای دادن هم حق و هم وظیفه است.

وی در ادامه بیان کرد: سیره امامین انقلاب هم همواره تاکید بر اهمیت مشارکت مردم و برگزاری انتخابات بوده است و تاکید نموده‌اند که نه تنها جمهوریت بلکه اسلامیت نظام هم وابسته به انتخابات است.

رئیس‌ مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی به تعداد مساجد شعب اخذ رای در استان اشاره کرد و گفت: ۲۰۰ مسجد، هیئت مذهبی و حسینیه در خراسان جنوبی اخذ رای از مردم را بر عهده خواهند داشت و آماده برگزاری این حماسه بزرگ هستند.

حجت الاسلام مطهری مقدم با بیان اینکه در بیرجند مرکز خاوران ۵۰ مسجد، هیئت مذهبی و حسینیه میزبان برگزاری انتخابات هستند، افزود: در نهبندان ۳۶ مسجد، در بشرویه چهار مسجد، در سرایان ۹ مسجد، در آیسک ۱۳ مسجد، سه قلعه ۱۱ مسجد و  هیئت مذهبی و حسینیه میزبان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری هستند.

رئیس‌ مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی در پایان گفت: در دیهوک ۲ مسجد، دستگردان ۱۲ مسجد، طبس ۲ مسجد، فردوس هشت مسجد و هیئت مذهبی، اسلامیه ۲۱ مسجد، زیرکوه ۲ مسجد، درح ۲ مسجد و چهار مسجد، ارسک ۴ مسجد و خوسف سه مسجد و هیئت مذهبی و حسینیه به اخذ آرای مردم خواهند پرداخت.

کد خبر 1769941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha