۴۶۰ نفر از زندانیان واجد شرایط استان مرکزی به مرخصی رفتند

تعداد ۴۶۰ نفر از زندانیان واجد شرایط استان مرکزی به مناسبت هفته گرامیداشت قوه قضائیه به مرخصی رفتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، حجت الاسلام والمسلمین سعید جزائی، رئیس کل دادگستری استان مرکزی در حاشیه ی بازدید از زندان مرکزی و اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی اراک، یکی از سیاست های محوری دستگاه قضا را رسیدگی خاص، فوق العاده و سریع به امور زندانیان دانست و گفت: این مهم به گونه ای است که کسی بی جهت و بدون رعایت جهات ارفاقی و تاسیسات حقوقی که کمک کننده هستند در زندان بسر نبرد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی، با اشاره به اینکه طی اجرای این برنامه، ۱۰۲ نفر از قضات محترم دستگاه قضایی استان از زندان‌ها بازدید نمودند، افزود: در این بازدید با ۸۲۹ نفر از زندانیان ملاقات حضوری انجام و مشکلات ایشان استماع و دستورات لازم صادر شد.

وی اضافه کرد: به تمامی زندانیان واجد شرایط به مناسبت هفته قوه قضائیه ۷ روز مرخصی اعطاء شد که در مجموع تعداد ۴۶۰ نفر از زندانیان، مشمول مرخصی شدند.

حجت الاسلام جزائی، خاطر نشان کرد: در حاشیه ی این بازدید به لطف خداوند اقدام بسیار خوب و ارزنده ای با تلاش‌های رئیس شورای حل اختلاف استان، مسئولین و مددکاران زندان مرکزی اراک و دو گروه از خیرین رقم خورد و در یک پرونده قتل عمد اولیای دم مقتول، از قصاص قاتل اعلام گذشت نموند که صورتجلسه گردید.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان مرکزی ادامه داد: قوه قضائیه؛ در مسیر تحول و خدمت به مردم است و همواره گام های اساسی در این راستا برمی دارد.

کد خبر 1769955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha