حضور حداکثری در انتخابات باعث اتحاد ملی، انسجام و اقتدار نظام است

مولوی عبداللهی حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری را باعث اتحاد ملی، انسجام و اقتدار نظام عنوان کرد و گفت: بی تفاوتی مردم در حضور در انتخابات باعث تضعیف نظام می شود.

مولوی سید احمد عبداللهی- امام جمعه اهل سنت اسدیه- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی با بیان اینکه حضور و شرکت در انتخابات از مسائل لازم و ضروری برای آحاد ملت است، گفت: رأی هر فرد ایرانی برای انتخاب رئیس جمهور لازم است.

وی بی تفاوتی مردم در حضور در انتخابات را باعث تضعیف نظام دانسته و افزود: حضور حداکثری در داخل کشور اتحاد ملی، انسجام و در عرصه بین الملل اقتدار نظام را به همراه دارد چرا که پایه‌های نظام با پشتیبانی مردم مستحکم‌تر می‌شود.

مولوی عبداللهی با بیان اینکه دشمنان نظام به دنبال کم رنگ جلوه دادن حضور مردم در انتخابات هستند، تأکید کرد: عدم شرکت در انتخابات مشکلی را حل نمی کند و مردم باید با حضور حداکثری خود فرد اصلح، توانمند و متعهد را انتخاب کرده تا بتواند مشکلات موجود در جامعه را مرتفع و مدیریت کند.

به گفته وی هر فرد باید از حق قانونی و شرعی خود برای حضور در انتخابات استفاده کرده و با حضور خود پای صندوق‌های رأی باعث خنثی شدن توطئه دشمنان نظام شود.

امام جمعه اهل سنت اسدیه با بیان اینکه رأی ما امانت است و باید امانت را به  صاحبش برسانیم، از همه آحاد جامعه به خصوص جامعه اهل سنت خواست با حضور حداکثری خود 8 تیر حماسه ای دیگر خلق کنند.

کد خبر 1769973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha