نصرالله: سرنوشت کل منطقه به مسیر ملت ایران گره خورده است

سید حسن نصرالله در مراسم چهلم شهید رئیسی و همراهانش در پیامی گفت: راه ملت ایران با سرنوشت کل منطقه پیوند خورده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان امروز(پنجشنبه هفتم تیر) در سخنانی که به مناسبت چهلمین روز شهید سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهیدش در مصلای تهران پخش شد، گفت: من از طرف خودم و از طرف مقاومت لبنان و ملت لبنان و همه جنبش‌های مقاومت همبستگی و همدردی و تسلیت خود را به رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و مراجع گرانقدر در ایران و خارج از آن و مسئولان محترم و ملت ایران و خانواده‌های این شهدا عرض می کنم.

سید حسن نصرالله تاکید کرد: ما از همان لحظه اول این حادثه در کنار شما بودیم و در امید و سپس در نهایت در درد و تسلیم دربرابر مشیت الهی با شما شریک شدیم.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: ما بر اهمیت تبدیل تهدید به فرصت تاکید می کنیم. بنابراین ما با حوادث بزرگی روبه رو شدیم و رهبرانی را از دست دادیم، اما تهدیدها به فرصت تبدیل شدند و این خون یک نهضت و زندگی جدید را به ارمغان آورد.

سید حسن نصرالله افزود: ملت  ایران با حضور مستقیم خود، همدردی و واکنش خود به این حادثه و آرامش عمومی در ایران، شایستگی خود را ثابت کردند و این نمونه ای برای تمام دنیا بود.

دبیرکل حزب الله خاطرنشان کرد: دشمنان به چشم خود دیده اند که ایران پایدار، آرام و متحد است.

وی تاکید کرد: تشییع میلیونی شهدا در شهرهای مختلف پیامی محکم به دوست و دشمن بود که این مردم از بصیرت و وفاداری بالایی برخوردارند.

نصرالله گفت: جمهوری اسلامی ایران پس از این حادثه مسیر خود را به طور عادی ادامه داد.

وی ادامه داد: در دنیا چنین حادثه ای می تواند به آشوب و ناآرامی منجر شود، اما به برکت مسئولان و مردم، ایران با ارائه الگوی ایده آل در عبور از چالش ها از این حادثه بیرون آمده است.

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: از خداوند می‌خواهیم که این ملت  فداکار، عاشق و واقعی ایران را یاری کند تا در انتخابات صحیح موفق شوند و به رئیس‌جمهوری درست دست یابند تا همین راه و رویکرد را ادامه دهد.

سید حسن نصرالله سید نصرالله با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران حامی همه مردم منطقه و سد نفوذ ناپذیر در برابر همه طاغوتیان، ظالمان، غارتگران، استعمارگران، طغیانگران و سلطه جویان است،خطاب به ملت ایران گفت: مسیر شما و حضور شما و استقامت‌تان تعیین کننده سرنوشت کل منطقه است.

کد خبر 1770003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha