مراسم اربعین شهدای خدمت در سراسر استان اصفهان

مراسم اربعین شهدای خدمت در سراسر استان اصفهان با حضور شخصیت‌های برجسته برگزار و یاد و خاطرات آنان زنده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، چهل روز از حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور ایران در آذربایجان شرقی گذشت و در آستانه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری‌ اربعین این حادثه دلخراش در سطح کشور برگزار شد که شهرها و شهرستان های استان اصفهان نیز این مراسم را برگزار کردند.

بیان خاطرات دوران خدمت دولت سیزدهم خصوصا فعالیت های رئیس جمهور شهید محوریت برنامه های این مراسم بود که با حضور اقشار مختلف برگزار شد.

توصیه به حضور در انتخابات و انتخاب اصلح دیگر محور سخنرانی این مراسم بود که سخنرانان به آن پرداختند.

مراسم اربعین شهدای خدمت در سراسر استان اصفهان

رئیس جمهور فقید ایران از زبان یک پژوهشگر

مراسم اربعین شهدای خدمت در شهر اصفهان با حضور اقشار مختلف و سخنرانی حشمت الله قنبری، پژوهشگر تاریخ ایران در محل گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

این پژوهشگر به شخصیت شهید جمهور اشاره کرد و اذعان داشت: شهید رئیسی در عرصه بین الملل به دنبال عزت و اقتدار کشورمان بود و در داخل نیز با اصلاح ساختارها، عدالت را در کشور جاری کرد.

حشمت الله قنبری ادامه داد: شهید جمهور با کار شبانه روزی و با تشکیل دولتی مردمی، فرصت های زیادی را برای رشد اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خلق کرد و در سطح بین الملل نیز با تعاملات گسترده، منافع کشورمان را مورد دفاع قرار می داد.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی تراز خدمت در کشور شد، خاطرنشان کرد: در انتخاب رئیس جمهور آینده باید شاخصه‌های مدیریتی او مورد توجه مردم قرار گیرد.

مراسم اربعین شهدای خدمت در سراسر استان اصفهان

قدرشناسی ملت ایران از خدمات سه ساله دولت سیزدهم

مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت رئیس جمهور و تعدادی از همراهان او در نجف آباد شهر ایثار و شهادت نیز برگزار شد که حجت الاسلام مصطفی حسناتی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه این شهرستان سخنران مراسم بود.

این عضو مجلس خبرگان رهبری شخصیت مبارز و تلاشگر شهید رئیسی را مورد توصیف قرار داد و اظهار داشت: ملت ایران در تشیع پیکر شهدای خدمت قدرشناسی خود را اثبات کردند.

حجت الاسلام مصطفی حسناتی ادامه داد: حضور در انتخابات ادامه مسیر تشیع پیکر شهدا و قدرشناسی از دولت سیزدهم است که منجر به عزت ملی و ادامه راه انقلاب خواهد شد.

وی ادامه داد: ملت ایران در انتخاب اصلح نیز باید دقت نظر داشته باشند و فرد اصلح و توانمند را برای ادامه مسیر دولت سیزدهم و اقتدار کشورمان انتخاب کنند.

مراسم اربعین شهدای خدمت در سراسر استان اصفهان

انتخاب هوشمندان برای ادامه راه دولت شهید رئیسی

سمیرم نیز از دیگر شهرستان هایی بود که میزبان مراسم اربعین شهید جمهور با حضور قشرهای مختلف مردمی بود.

امام جمعه سمیرم سخنران این مراسم بود که به ویژگی های شهید رئیسی و انتخاب اصلح اشاره کرد.

حجت الاسلام حسین دیانی معتقد است، قدرشناسی از نعمت نظام و ادامه مسیر شهید رئیسی مستلزم حضور حداکثری و انتخاب اصلح است.

وی ادامه داد: مردم با انتخاب اصلح راه شهید رئیسی را ادامه می دهند.

مراسم اربعین شهدای خدمت در سراسر استان اصفهان

راه شهید رئیسی با انتخاب اصلح ادامه می یابد

مراسم اربعین شهدای خدمت در تیران نیز با حضور مردم در حسینه الغدیر برگزار شد که ابوالفضل ابوترابی، نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی سخنران این مراسم بود.

این نماینده مجلس با بیان خاطراتی از خستگی ناپذیری و تلاش بی وقفه شهید رئیسی گفت: چنین خدمت رسانی به مردم بی نظیر بود و او بدون دغدغه استراحت به امور کشور می پرداخت.

ابوالفضل ابوترابی ادامه داد: راه شهید رئیسی با انتخاب اصلح ادامه می یابد و مردم باید در این پیچ حساس تاریخی کشور، بهترین انتخاب را انجام دهند.

وی اضافه کرد: پیشرفت های کشور با انتخاب اصلح ادامه پیدا می کند و مردم شاهد خیر دنیا و آخرت آن خواهند بود.

مراسم اربعین شهدای خدمت در سراسر استان اصفهان

بزرگداشت اربعین شهدای خدمت در نقاط مختلف استان اصفهان

سراسر استان اصفهان امروز میزبان مراسم اربعین شهدای خدمت بودند و سخنرانان به شخصیت شهید رئیسی و دیگر همراهان او در سقوط بالگرد پرداختند و همچنین مردم را برای حضور در انتخابات و انتخاب اصلح ترغیب کردند.

کد خبر 1770021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha