انتخابات تضمین کننده امنیت، عزت و اقتدار همه‌جانبه کشور است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتخابات زمینه‌ای برای نمایش اقتدار ملی و تضمین کننده امنیت، عزت و اقتدار همه‌جانبه کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین «سید جواد خاضع» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، پیرامون اهمیت انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: انتخابات از برکات انقلاب اسلامی است و شرکت در انتخابات ضمن اینکه یک وظیفه دینی و اجتماعی است و هم حق است و هم تکلیف، زمینه‌ای برای نمایش اقتدار ملی و تضمین کننده امنیت، عزت و اقتدار همه‌جانبه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سیاست ناامیدسازی، القای یاس، بی‌تفاوتی، تردیدافکنی و کوبیدن بر طبل عدم مشارکت همواره راهبرد اصلی جبهه استکبار جهانی در مواجهه با انتخابات ما بوده است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری بر مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید دارند و فرمودند: «وقتی مشارکت بالا باشد، زبان بدگویان کوتاه می شود؛ نمی‌توانند ملامت کنند، دشمن‌شاد نمی شویم»، لذا مشارکت حداکثری باعث یاس و ناامیدی دشمنان و خوشحالی و امیدواری دوستداران انقلاب در داخل و خارج می‌شود.

حجت الاسلام خاضع یادآور شد: بعد از مشارکت حداکثری، انتخاب فرد اصلح هم خیلی مهم است که رهبر حکیم انقلاب اسلامی در تشریح معیارهای فرد اصلح فرمودند: «اصلح آن کسی است که در درجه‌ اول به مبانی این انقلاب و این نظام اعتقاد قلبی و واقعی داشته باشد، کارآمد باشد، شب و روز نشناسد، دنبال کار باشد، توانایی داشته باشد برای کار کردن و از عناصر و همکاران خوب استفاده کند».

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مقام معظم رهبری انتخابات را «لیلةالقدر نظام اسلامی» می دانند، در شب قدر مقدرات یک سال تعیین می‌شود، در انتخابات ریاست جمهوری مقدرات چهار سال کشور ۸۵ میلیونی خود در حوزه اجرا را به دست یک نفر می‌سپاریم، لذا باید همه مردم اهمیت و قدر رای خود را بدانند و با دقت انتخاب کنند.

کد خبر 1770034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha