امنیت شعبه‌های اخذ رای با ۸۰۰ تیم نیروی پلیس تامین می‌شود

عسگری از آمادگی کامل پلیس این استان برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری خبر داد و گفت: ۸۰۰ تیم نیروی پلیس برای تامین امنیت شعبه‌های اخذ رای در این استان فعال شدند.

سرهنگ مرتضی عسگری به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: نیروی انتظامی با حضور مستمر و با به‌کارگیری تمام توان پلیس در تامین امنیت حداکثری در این دوره انتخابات حضور پرشور دارد تا کوچکترین مشکل در زمان برگزاری انتخابات وجود نداشته باشد.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به تدابیر لازم در فرماندهی انتظامی استان و آماده‌باش ۱۰۰ درصدی تمام نیروها گفت: در استان برای تامین نظم و امنیت هر شعبه یک تیم ویژه فعال شده است.

عسگری اظهار داشت: با توجه به اینکه فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها نیاز به تامین امنیت ویژه‌تر دارند ۳۰ تیم انتظامی برای امنیت انتخابات در بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها پیش‌بینی شده است.

به گفته وی، ۴۰ تیم نظارتی نیز برای نظارت بر عملکرد همکاران در شعب اخذ رای اعزام می‌شوند تا عملکرد همکاران بررسی و نظارت شود.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: پلیس با افراد قانون‌شکن و ناقضان حقوق مردم برخورد قاطع می‌کند و از شهروندان انتظار می‌رود هر گونه اخبار و گزارشات خود دراین‌خصوص را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

کد خبر 1770079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha