پخت و توزیع ۶۰۰۰ پرس غذای گرم در شهرستان مارگون

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مارگون گفت: در بخش زیلایی پخت و توزیع چهار هزار غذای گرم را داشتیم که بین مردم توزیع شد.

حجت الاسلام «کاظم رضایی اصیل» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، اظهار کرد: به مناسبت دهه ولایت و امامت همزمان با عید غدیر خم در شهرستان مارگون حدود ۱۰ ایستگاه صلواتی و موکب برپا شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مارگون گفت: در این ایستگاه های صلواتی غرفه‌های کودک و نوجوان، پذیرایی و اطعام غدیر در سطح شهر مارگون و روستاهای اطراف فعالیت داشتند.

وی ادامه داد: در بخش زیلایی پخت و توزیع چهار هزار غذای گرم را داشتیم که بین مردم موشمی، بردپهن، پوله، بال رود، زیرنا، سادات چاهن و در روستاهای جوکار و شهنیز ایستگاه صلواتی برپا و غذای گرم بین مردم توزیع شد.

حجت الاسلام رضایی اصیل با اشاره به اینکه حدود دو هزار پرس غذای گرم نیز در سطح شهر مارگون پخت و بین اقشار مختلف مردم توزیع شد، افزود: جامعه هدف ما عموم مردم مومن و ولایتمدار بود که از سفره غدیر اهل بیت علیهم السلام و امام علی (ع) استفاده کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مارگون بیان کرد: هدف ما شناخت بیشتر مردم با امامت امیرالمومنین امام علی علیه السلام بود، زیرا بسیاری از مردم روستاهای محروم حتی معنای غدیر را نمی‌دانند و در این راستا شناسنامه غدیر به طور جامع و کامل به مردم معرفی نشده بود، زیرا در برخی از روستاها علی رغم گذشت زمان، تاکنون از زیرساخت‌هایی لازم برخوردار نبوده و روحانی مستقر، خانه عالم و حتی زیر ساخت‌های فرهنگی نیز در برخی از روستاها فراهم نشده است.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه مردم ولایت مدار و شیعه اثنی عشری هستند و اعتقادات راسخی نسبت به اسلام، انقلاب و ارزش‌ها دارند ضرورت ایجاب می‌کرد که در راستای ترویج فرهنگ غدیر نیز اقدامات لازم صورت گیرد.

حجت الاسلام رضایی اصیل افزود: برپایی تریبون آزاد در زمینه انتخابات نیز در دستور کار قرار داشت و در این راستا از جوانان در زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات، نظرخواهی لازم صورت گرفت و همه مردم اذعان کردند که باید در انتخابات حضوری فعال و گسترده داشته باشیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مارگون گفت: این فعالیت‌ها با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی به ویژه نهاد امامت جمعه شهرستان مارگون در سطح شهر و روستاها صورت گرفت.

کد خبر 1770112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha