فرآیند انتخابات روان و در حال انجام است

طحان‌نظیف با بیان اینکه با هماهنگی با عوامل اجرایی و وزارت کشور و از ۸ صبح رای گیری را در همه نقاط کشور و بیش از ۹۵ کشور دیگر آغاز شده است، گفت: فرآیند انتخابات به روانی در حال انجام است و با مشکل خاصی مواجه نیستیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی  خبرگزاری شبستان، هادی طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان بعد از انداختن رای خود در صندوق آرا شورای نگهبان در جمع خبرنگاران گفت: امروز برای کشور روز مهم و تعیین کننده‌ای است، برگزاری انتخابات در کمتر از ۴۰ روز پس از شهادت رئیس جمهور کشورمان نشان دهنده ثبات اقتدار و استحکام نظام سیاسی جمهوری اسلامی است و ثابت می کند رأی، خواست و اراده مردم همیشه برای مسئولان جمهوری اسلامی مهم بوده است.


وی ادامه داد: تمهیدات لازم با دستگاه‌های اجرایی و عوامل اجرایی و وزارت کشور به خوبی انجام شده است و از ساعت ۸ صبح رای گیری در همه نقاط کشور و بیش از ۹۵ کشور دیگر، آغاز شد و با مشکل خاصی مواجه نیستیم و فرآیند انتخابات به روانی در حال انجام است.


وی با بیان اینکه امیدواریم که با مشارکت خوب مردم شاهد انتخاباتی پرشور باشیم، گفت: رقابت‌ها در روزهای گذشته کاملاً جدی بود و امید است با حضور پرشور امروز مردم پای صندوق های رای یک حماسه عزتمندانه دیگر توسط ملت شریف ایران رقم بخورد.

کد خبر 1770122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha