نظارت ناظران شورای نگهبان بر روند انتخابات در سراسر کشور

صادقی مقدم گفت: همکاران ما در سراسر کشور با نظارت دقیق و موثر تمام مراحل انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را نظارت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان محمد حسن مولابیگی، عضو حقوقدان شورای نگهبان پس از مشارکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست گفت: روز انتخابات روز جشن مردم سالاری دینی است و ان‌شاءالله امروز با شادابی و نشاط مردم عزیز ما سرنوشت خود را برای ۴ سال بعدی در ریاست‌جمهوری تعیین خواهند کرد و این استیفای حق بر همگان مبارک باشد.امیدوارم خداوند بهترین سرنوشت‌ها و تقدیرها را برای ملت ایران رقم بزند.

در ادامه خیرالله پروین عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: در انقلاب اسلامی از بدو امر تاکنون جایگاه عالی برای مردم و نظر مردم تعیین شده از همان روز اول تعیین نوع نظام با رای و نظر مردم بوده است.

وی گفت:  انتخابات تعیین نوع نظام و تدوین اساسی تا سایر انتخابات‌هایی که تاکنون برگزار شده اعم از انتخابات خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی، شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری همچنان با رای و نظر مردم است و این نقشی است که مردم در اداره امور و در انتخاب مسئولین و مقامات و سایر کسانی که در حکمرانی دست‌اندرکار هستند، دارند و امیدواریم این نقش نیز همچنان استمرار پیدا کند و موثر باشد.

در ادامه صادقی مقدم عضو حقوقدان و معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان پیش گفت: همکاران ما در سراسر کشور با نظارت دقیق و موثر تمام مراحل انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را نظارت می‌کنند و من از این مدافعان حریم مردم سالاری دینی تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی گفت:  برگزاری انتخابات در سراسر کشور با سهولت و با دقت در حال انجام است و نمایندگان محترم نامزدها نیز در هیأت نظارت بر انتخابات شورای نگهبان استقرار دارند؛ همکاران ما به صورت لحظه‌ای بر کلیه فرایندهای انتخابات نظارت دارند و به لطف خدا کار روان و با دقت در حال انجام است.

کد خبر 1770195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha