شکوه وحدت پای صندوق‌های رأی

صف‌های به هم پیوسته مردم در شعب اخذ رأی در شهر و روستاهای درمیان نشان از اتحاد جامعه اهل سنت و شیعه و حضور باشکوه در انتخابات دارد. مردم این خطه مرزی آمدند تا ثابت کنند که با اتحاد خود به دور از هر گرایش سیاسی، مذهبی و... پای نظام ایستاده و با هوشیاری کامل نقشه دشمنان را خنثی می کنند.

خبرگزاری شبستان- خراسان جنوبی؛ امروز مردم جای جای کشور، شهر و روستاهای مرزی پای صندوق‌های رأی آمده‌اند تا با حضور خود پشتیبانی خود را از نظام، انقلاب و رهبری به رخ جهانیان بکشند. انتخابات عرصه آزمون بزرگی است، که همواره علی‌رغم تبلیغات ناصواب و توطئه‌های دشمنان قسم خورده ملت ایران به صحنه‌های غرورآمیز حضور پرشور مردم تبدیل می‌شود و جلوه‌هایی زیبا و افتخارآمیز از مردم سالاری دینی و جمهوریت در نظام مقدس اسلامی را به نمایش می‌گذارد.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون شاهد برگزاری انتخابات متعددی در نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده ایم و این نظام به عنوان الگویی موفق در مردم سالاری دینی همواره مبتنی بر رأی و نظر جمهور مدیریت شده است. انتخابات بهترین فرصت و صحنه برای تعیین سرنوشت مردم به دست خودشان بوده و در عین حال ضامن امنیت پایدار کشور و بستری مناسب برای نشان دادن رأی و نظر مردم است.

مردم ولایی خراسان جنوبی هم امروز آمده اند تا با رنگی کردن انگشت خود هویت ایرانی بودن را به رخ بکشند و ثابت کنند ایرانی در هر نقطه از جهان پای نظام، انقلاب و خون شهدا ایستاده است و با حضور خود به فرمان مقام معظم رهبری لبیک می گوید.

اهل سنت شهرستان های زیرکوه و درمیان خراسان‌جنوبی هم از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در بزنگاه‌های حساس و پرخطر پای کار نظام و اسلام مردانه ایستادند و در همه عرصه های سیاسی، اجتماعی و... با اتحاد و همدلی با مردم شیعه بار دیگربا آرمان های اسلام، انقلاب و مقام معظم رهبری پیمان بستند.

صف‌های به هم پیوسته مردم در شعب اخذ رأی در شهر و روستاهای درمیان نشان از اتحاد جامعه اهل سنت و شیعه و حضور باشکوه در انتخابات دارد. مردم این خطه مرزی آمدند تا ثابت کنند که با اتحاد خود به دور از هر گرایش سیاسی، مذهبی و... پای نظام ایستاده و با هوشیاری کامل نقشه دشمنان را خنثی می کنند.

درمیان.jpg

شرکت در انتخابات تکلیف دینی است

یکی از اهالی اسدیه در گفتگو با خبرنگار شبستان از خراسان جنوبی حضور در انتخابات را تکلیف دینی دانسته و می گوید: بر اساس قانون اساسی هر فرد ایرانی می تواند برای سرنوشت کشور خود در انتخابات شرکت کرده و با رأی خود در این مهم سهمیم باشد.

رحمانی با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره بر حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی تاکید می‌کنند، می‌افزاید: باید با حضور حداکثری خود به ندای رهبری لبیک گفته و برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام بیفزاییم.

او انتخابات را مایه افتخار دانسته و می گوید: امروز با حضور خود و خانواده پای صندوق‌های رأی با سربلندی و افتخار به ایرانی بودن خود می بالم چرا که برای تعیین سرنوشتم در انتخابات شرکت کرده و به میدان آمده ام.

درمیان-4.jpg

انتخاب فرد اصلح

مدیر کانون صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه آسفیچ درمیان هم با بیان اینکه شرکت در انتخابات وظیفه دینی و ملی هر ایرانی است، می گوید: با حضور خود فرد اصلح را انتخاب می کنیم تا کشوهای بیگانه در این زمینه ورود نکنند.

نظری یادآور می شود: گرچه نامزدهای انتخاباتی توسط شورای نگهبان تأیید شدند، اما مردم باید نسبت به انتخاب فرد اصلح هوشیار باشند و فردی را انتخاب کنند که ادامه دهنده راه شهید جمهور باشد و با انتخاب وی شاهد پیشرفت ایران اسلامی باشیم نه پس‌رفت.

یکی دیگر از شهروندان حضور در انتخابات را وظیفه دینی و شرعی دانسته و می‌گوید: منکر مشکلات اقتصادی کشور نیستم اما با هدف پایبندی به نظام و پایمال نشدن خون شهدا در انتخابات شرکت کردم تا با انتخاب فرد اصلح شاهد حل مشکلات جامعه اعم از گرانی، تورم و... باشم.

درمیان-5.jpg

انتخاب فرد اصلح و دنباله رو شهید جمهور

مدیر کانون مسجد امیرالمؤنین درمیان هم با بیان اینکه صد درصد در انتخابات شرکت می کنم، می‌گوید: با توجه به خدمت صادقانه شهید جمهور و برای ادامه راه ایشان باید فردی اصلح که دنبال رو راه شهید جمهور است انتخاب کنیم.

غلام‌رضا مشمول بر حضور حداکثری در انتخابات تأکید می کند و می گوید: هر رأی به مثابه تیری بر قلب دشمنان قسم خورده نظام است و حضور پرشور مردم در انتخابات اقتدار و امنیت نظام را به همراه دارد و نشان دهنده این مهم است که ملت پشتیبان نطام و ولایت است.

شهروند دیگری گریزی به توطئه دشمنان قسم خورده نظام می زند و با بیان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات باعث وحشت دشمنان می شود، یادآور می‌شود: حضور مردم در همه مناسبت های ملی و مذهبی اعم از انتخابات، راهپیمایی ها و... نظام و انقلاب را در برابر دشمنان قسم خورده بیمه کرده و نشان می دهد مردم پای نظام ایستاده‌اند.

مرتضایی می گوید: به همراه خانواده برای تعیین سرنوشت و انتخاب فرد اصلح در انتخابات شرکت کردم و امیدوارم فرد منتخب با قدرت مانند شهید جمهور وارد صحنه های اقتصادی، بین المللی و... شده و مشکلات مردم را مرتفع کند.

وی با اشاره به حضور مردم ایران در عرصه های ملی، سیاسی و... با هر دین و مذهب و گرایش سیاسی، می گوید: امروز همه مردم اعم از شیعه  و سنی با اتحاد و همدلی در این عرصه سیاسی شرکت کردیم تا با مشارکت حداکثری خود باری دیگر کشور را از نگاه شوم دشمن نجات می‌دهیم.

کد خبر 1770132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha