انتخابات سبب قوام و ارتقای شاخصه‌های اجتماعی است

مخلص الائمه انتخابات را سبب قوام و ارتقای شاخصه‌های اجتماعی دانست و گفت:شرکت در این عرصه اقتدار و انسجام ملی و اجتماعی را به دنبال دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، فرزاد مخلص الائمه صبح امروز در آیین انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و آغاز فرآیند رای گیری با حضور مصلی بیت المقدس اراک ضمن شرکت در این عرصه سیاسی در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیسی و همراهان شهید ایشان، گفت: امروز، روز سرنوشت سازی در تاریخ ایران اسلامی است و مردم با انتخاب فرد اصلح گامی اساسی و آگاهانه در مسیر پیشرفت کشور برمی دارند.

 استاندار استان مرکزی ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای در ساعات اولیه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، افزود: مردم امروز آگاهانه به میدان می‌آیند و بار دیگر فرد اصلاح را برای ریاست جمهوری انتخاب می کنند که این نشان از اعتماد و اعتقاد مردم به این نظام الهی است.


وی با بیان اینکه امید است رئیس جمهور آینده  ادامه دهنده راه شهید خدمت باشد، اظهار داشت: دولت سیزدهم در میانه راه به تقدیر الهی پایان یافت و امروز جایگزین دولت توسط مردم انتخاب می‌شود.


این مقام مسئول حضور مردم در انتخابات را سبب تقویت مولفه‌های امنیت ملی و دینی و سبب قوام و ارتقای شاخصه‌های اجتماعی دانست و اظهار داشت: تقویت مشارکت در این عرصه سیاسی امنیت، اقتدار و انسجام ملی و اجتماعی را به دنبال دارد.

استاندار مرکزی با بیان اینکه برای این دوره از انتخابات در استان مرکزی، یک هزار و ۶۷ صندوق رای ثابت و سیار آماده شده گفت: مردم با حضور خود در پای صندوق های رای یکی از چهار نامزد باقی مانده را به عنوان منتخب خود برمی گزینند.


 مخلص الائمه با بیان اینکه ۶ نفر برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام آمادگی کرده و برنامه ها و اهداف خود را اعلام کردند، اظهار داشت: در روزهای گذشته آقایان زاکانی و قاضی زاده هاشمی از ادامه انتخابات انصراف دادند و اگر نام این دو نامزد در برگ آرا نوشته شود رای باطله محسوب می‌شود.

 وی تاکید کرد: مردم باید انتخاب آگاهانه داشته باشند ‌و برای مدیر ارشد دولت خادمی را انتخاب کنند تا مسیر خدمت کشور گام های اساسی بردارد و مسیر شهید جمهور متوقف نشود.

مخلص‌الائمه، گفت: باید کسی را انتخاب کنیم که در همه زمینه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی مطابق آرمان‌های انقلاب وبیانیه گام دوم انقلاب حرکت پرشتاب داشته باشد.

کد خبر 1770144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha