حضور نمایندگان نامزدهای ریاست‌جمهوری در ستاد نظارت بر انتخابات

نمایندگان نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات شورای نگهبان حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان نمایندگان نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات در شورای نگهبان حاضر شدند و اعضای ستاد نظارت بر انتخابات، گزارشی از روند برگزاری  انتخابات به آنها ارائه کردند.

نمایندگان ناظر کاندیداها در مرکز نظارت بر انتخابات شورای نگهبان حضور یافته و از نزدیک فرآیند نظارت بر شعب را مشاهده کردند. 

در حاشیه این دیدار و بازدید، حسین طلا (نماینده ناظر سعید جلیلی در انتخابات) در مرکز نظارت شورای نگهبان خواستار دقت در نظارت‌ها بر شعب شد. 

همچنین عباس کریمی (نماینده ناظر مسعود پزشکیان در انتخابات) نیز اعلام کرد: در روند برگزاری انتخابات تاکنون مساله خاصی نبوده و امیدواریم پایش‌های انتخابات ادامه یابد.

وی افزود: تاکنون سطح مشارکت خوب بوده و جا دارد تشکر کنم و همچنین از مردم دعوت می‌کنیم که از فرصت انتخابات برای کشور استفاده کنند. ما نمی‌گوییم افرادی که رای خاموش هستند، حق انتخاب ندارند اما باید باتوجه به شرایط کشور حتما از انتخابات استقبال پرشور به عمل آورد. 

مصطفی ابطحی (نماینده پورمحمدی در انتخابات) نیز اظهار کرد: از همه ملت ایران به ویژه نسل جدید می‌خواهیم در انتخابات در انتخابات شرکت کنند. 

علی نوریجانی (نماینده ناظر محمدباقر قالیباف در انتخابات) نیز بیان کرد: این فرصتی است که نظام در اختیار همه مردم قرار داده است و امیدواریم با انتخاب اصلح و شرکت در انتخابات قلب مقدس امام زمان را خشنود کنند.

کد خبر 1770145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha