تقویت نظام اسلامی و دینی با حضور گسترده مردم در انتخابات محقق می‌شود

امام جمعه بجنورد و نماینده ولی فقیه در خرسان شمالی گفت: تقویت نظام اسلامی و دینی با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است و ایران قوی با انتخابی بهترین گزینه و فرد اصلح رقم خواهد خورد.

حجت الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنورد و نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: علاوه بر مشارکت مردم انتخاب فرد اصلح مهم است تا عزت، استقلال، معیشت و اقتصاد مردم به همراه اداره مملکت را به خوبی بتواند مدیریت کند.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات افزود: حضور حداکثری شرط اول انتخابات بوده و مرحله بعد انتخاب شخص اصلح است که بتواند راه شهید رییسی را ادامه بدهد.

امام جمعه بجنورد و نماینده ولی فقیه در خرسان شمالی اضافه کرد: حماسه عظیم مردم در انتخابات پیش رو بسیار مؤثر است بنابراین آحاد مردم باید با شور و شوق بیشتر در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

وی با اشاره به اینکه مردم ما همواره خالق حماسه‌های تاریخی در کشور بوده اند  ادامه داد: کشور در سایه مدیریت تحولی وجهادی در برنامه هفتم توسعه به بالندگی و پیشرفت دست خواهد یافت.

حجت الاسلام رضا نوری گفت: انتخاب رئیس جمهور مردمی، کارآمد و آشنا به نظام مسائل کشور و دارای رویکرد حل مسائلی به پشتوانه آرای بالای مردم، ضامن پیشرفت کشور است.

برای انتخاب نهمین رییس جمهور کشور ۹۲۷ شعبه اخذ رای در سراسر خراسان شمالی برپا شده که از این تعداد ۶۱۳ شعبه ثابت و مابقی سیار است.

همچنین از ۹۲۷ شعبه اخذ رای استان، ۴۳۲ شعبه در مناطق شهری و ۴۹۵ شعبه در مناطق روستایی آرای مردم را اخذ خواهند کرد.

کد خبر 1770146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha