استاندار البرز:

مشارکت پرشور مردم در عرصه انتخابات نقشه دشمنان را برآب می کند

استاندار البرز با حضور در مسجدجامع حصارک پایین رأی خود را به صندوق انداخت
مشارکت پرشور مردم در عرصه انتخابات نقشه دشمنان را برآب می کند

عبداللهی با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در عرصه انتخابات گفت: فضاسازی و توطئه دشمنان همواره برای کاهش مشارکت مردم وجود داشته است و در این جریان مردم ایران همواره با حضور پرشور خود نشان داده اند که پای ارزش های امام و انقلاب ایستاده اند. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، مجتبی عبداللهی جمعه ۸ تیر با حضور در مسجد حصارک پایین کرج رأی خود را به صندوق انداخت و گفت: دشمنان ایران اسلامی امروز نگاهشان به انتخابات و حضور مردم در این عرصه است.

استاندار البرز افزود: فضاسازی و توطئه دشمنان همواره برای کاهش مشارکت مردم وجود داشته است و در این جریان مردم ایران همواره با حضور پرشور خود نشان داده اند که پای ارزش های امام و انقلاب ایستاده اند. 

به گفته وی، دشمنان همواره سعی دارند با فضا سازی و توطئه‌افکنی‌، مشارکت و حضور مردم پای صندوق های رای را کمرنگ کنند.

استاندار البرز با اشاره به ضرورت بصیرت افزایی و روشنگری نخبگان و فعالان سیاسی نسبت به مشارکت حداکثری مردم اظهار کرد: دشمن از هیچ تلاشی برای ناامید کردن مردم دریغ نمی کند از این روز ضروری است تمامی نخبگان و فعالان سیاسی نسبت به آگاهی بخشی مردم فعالیت داشته باشند. 

عبداللهی با بیان این مطلب که معاندان مردم و نظام جمهوری اسلامی دوست ندارد ایران سربلند و پیروز باشد تصریح کرد: هجمه وارد کردن به ارزش های انقلاب و روند رشد نظام جمهوری اسلامی از مهمترین خواسته های دشمنان است ، از این رو جنگ تمام عیار خود را علیه جمهوری اسلامی بکار گرفته است.

استاندار البرز در پایان خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات را مکمل قدرشناسی و تشییع باشکوه پیکر رئیس جمهور شهید دانستند و امید که فردی اصلح به انتخاب مردم راه پیشرفت و توسعه و اعتلای کشور را ادامه دهد.

کد خبر 1770147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha