مشارکت حداکثری در انتخابات عزت و صلابت ایران را بالا خواهد برد

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه در انتخابات مشارکت حداکثری قوی برای اینکه ایران از عزت و صلابت بالا برخوردار باشد مهم است، گفت: انتظار داریم که مسئولان امر، شخص استاندار و همه دستگاه‌ها به کمک سیل‌زدگان بشتابند و جبران خسارات شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی-نماینده ولی فقیه درمازندران و امام جمعه ساری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته  مصلی امام خمینی (ره) با تاکید براینکه به فرموده امیرالمومنین علی (ع) تقوا، حق‌الله است، اظهار کرد: تقوا در دنیا سپر و حرز و در آخرت بهشت است، خودم و شما نمازگزاران را به تقوا توصیه و سفارش می نمایم.

وی افزود: در هفته پیش رو ۲۴ و ۲۵ ذی‌الحجه مناسبت‌های خوب و نورانی داریم که جریان مباهله اتفاق افتاده و نزول سوره «هل اتی» در شان حضرت فاطمه الزهرا (س) است و به همین مناسبت هم این روز روز خانواده و تکریم بازنشستگان است.

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به وقوع سیل در نقاط مختلف مازندران و ایجاد خسارات و تلفات، گفت: انتظار داریم که مسئولان امر، شخص استاندار و همه دستگاه‌ها به کمک سیل‌زدگان و پاکسازی و ریزش‌های صورت گرفته بروند و جبران خسارات شود.

وی در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به خسارت سیل به بخش کشاورزی و با بیان اینکه درصد رطوبت گندم کشاورزان با این بارندگی‌ها بیشتر است، افزود: غله رطوبت گندم با رطوبت بالاتر از ۱۴ درصد را سخت قبول می‌کند اما انتظار داریم این گندم‌ها را تحویل بگیرد و در این برهه از زمان برای کشاورزان تسهیل‌گری صورت بگیرد.

حجت الاسلام محمدی لائینی به نیاز استان به خون اشاره و بیان کرد: استان نیاز به اهدای خون دارد، اهدای خون جای حجامت را نمی‌گیرد اما هر دو خوب هستند، در اهدای خون، خون سالم به فرد گیرنده منتقل می‌شود اما در حجامت خون کثیف از فرد خارج می‌شود.

نماینده ولی فقیه درمازندران به اهمیت حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: مشارکت حداکثری برای ما و کشور و ایران قوی بسیار مهم است برای اینکه ایران از عزت و صلابت بالا برخوردار باشد مهم است.

وی ضمن دعوت از مردم شریف استان برای حضور به موقع در انتخابات اظهار امیدواری کرد شاهد انتخابات دشمن شکن باشیم.

حجت الاسلام محمدی لائینی به ۱۲ تیر سال ۱۳۶۷ ماجرای سقوط هواپیمای مسافربری بر فراز خلیج فارس با ۳۰۰ مسافر اشاره کرد و افزود: این هواپیما توسط ناوگان آمریکا بمباران شد، این نمونه ای از حقوق بشر آمریکایی است باید جنایات آمریکا که خود را حامی حقوق بشر معرفی می کند بازخوانی و افشا شود.

کد خبر 1770203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha