پیروز واقعی این انتخابات، مردم هستند

حجت الاسلام مرادپور گفت: پیروز واقعی این انتخابات مردم هستند که همواره در میدان مشارکت حضور فعالی داشته و تاثیرگذاری خود را در سرنوشت کشور را به رسمیت می‌شناسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام سعید مرادپور، امام جمعه ابهر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با دعوت از تمام نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و با اشاره به برگزاری انتخابات، اظهار کرد: پیروز واقعی این انتخابات مردم هستند که همواره در میدان مشارکت حضور فعالی داشته و تاثیرگذاری خود را در سرنوشت کشور را به رسمیت می‌شناسند.


وی با بیان اینکه مشارکت بالا خود یک پیروزی چشمگیر و پیروزی حقیقی محسوب می‌شود، تصریح کرد: فردای انتخابات کسانی پیروز هستند که در این انتخابات شرکت کرده باشند فارغ از اینکه کاندید مورد نظر آنها انتخاب شود یا نه.


امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه کسانی که تردید به حضور در انتخابات دارند باید برای حضور در پای صندوق‌های رای تشویق کنیم، گفت: در این انتخابات شاهد نظرها و دیدگاه‌های متعددی بودیم که برنامه‌های خود را برای کشور بیان کردند.


وی با اشاره به اینکه تعدد کاندیداها باعث شده است که برای هر سلیقه و فکری امکان انتخاب وجود داشته باشد، افزود:  در این میان انتخاب اسلح نباید فراموش شود و ما باید به کسی رای دهیم که برای کشور و آینده آن برنامه داشته باشد.


امام جمعه ابهر با توضیح اینکه ایران کشوری با پیچیدگی و پهنه فراوان است متذکر شد : با توجه به وقوع انقلاب اسلامی در کشورمان ما از همان ابتدا با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم کردیم و درگیر تحریم‌های ظالمانه نیز هستیم.


وی با اشاره به ۶ تا ۱۲ تیر ماه که با عنوان هفته افشای حقوق بشر آمریکایی است، ادامه داد: امروز شاهد این هستیم که شعار زیبای حقوق بشر را  کشوری که تنها ادعای حقوق بشر دارد به دست گرفته که نباید اجازه آن این موضوع را بدهیم زیرا  آمریکایی‌ها همواره از جنایتکاران و منافقین که در یک انفجار در کشورمان ۷۲ تن از کارگزاران نظام را شهید کردند حمایت می‌کنند.


وی با اشاره به اینکه شکل‌گیری آمریکا نیز با جنایت و ظلم علیه بشریت همراه بوده است یکی از بزرگترین اشغالگران و دولت‌های جنایتکار همین آمریکا است گفت: امروز آمریکا در حالی تهمت‌های حقوق بشری به کشور ما می‌زند که در خود آمریکا حقوق بشر رعایت نمی‌شود که از نمونه‌های بارز آن می‌توان به زندان‌های این کشور اشاره کرد.


حجت‌الاسلام مرادپور با بیان اینکه امریکا اشاعه دهنده سلاح‌های هسته‌ای است و این در حالی است که به کشور ما می‌گوید حق دستیابی به انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز را ندارد تصریح کرد: آمریکا کشوری است که از همین سلاح‌های هسته‌ای در جنگ عراق استفاده کرد.


وی با بیان اینکه امروز در غزه، یمن و دیگر کشورهای جهان شاهد جنایات آمریکا هستیم تاکید کرد: جنایت آمریکا در کشور ما نیز بی‌شمار است و از زمان قبل از انقلاب تاکنون را نیز شامل می‌شود.


امام جمعه ابهر با تاکید بر این موضوع که کشوری که تاریخ جنایت‌های آن را فراموش نخواهد کرد امروز جرات کرده که پزچم حقوق بشری را در دست گیرد، ادامه داد: توضیح دادن حقیقت حقوق بشر آمریکایی یکی از وظایف ماست که مقام معظم رهبری نیز به این موضوع تاکید دارند زیرا شاهدیم جهان امروز تقاص ظلم کشورهایی را پس می‌دهد که ادعای حقوق بشر دارند.


وی با اشاره به شنیده شدن زمزمه‌های جنگ در لبنان عنوان کرد: امیدواریم عاقلی پیدا شود و اجازه ندهد که مردم قربانی نتانیاهو و خودخواهی‌هایش شوند.

کد خبر 1770220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha