با انتخاب آگاهانه مردم، قطار پیشرفت با سرعت هر چه تمام‌تر حرکت خواهد کرد

حجت الاسلام مفید گفت:امروز روز تعیین سرنوشت مردم به دست خود ایشان است لذابا انتخاب آگاهانه مردم، قطار پیشرفت با سرعت هر چه تمام‌تر حرکت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، امروز جمعه ۸ تیرماه چهاردهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه در حال برگزاری است. حجت الاسلام محسن مفید با حضور در ستاد انتخابات استان با اشاره حضور گسترده مردم در انتخابات، گفت: امروز همه وظیفه داریم با بصیرت و زمان شناسی، موقعیت شناس و دشمن شناس باشیم و برای تحقق مولفه‌های مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات برای مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح تلاش کنیم.

رئیس دفتر شورای نگهبان استان کرمانشاه افزود: به طور یقین با انتخاب آگاهانه مردم، قطار پیشرفت ایران اسلامی با سرعت هر چه تمام‌تر حرکت خواهد کرد و ما هر روز بیش از پیش شاهد اقتدار و پیشرفت این آب و خاک خواهیم بود.

حجت الاسلام مفید تصریح کرد: هم اکنون شاهد فعالیت نیروهای اجرایی در انجام فرایند انتخابات هستیم، تا کنون مشارکت دارای آمار مطلوبی بوده و امید است طی ساعات آتی همچنان شاهد حضور پرشور مردم باشیم لذا  آنچه مهم است تحقق راهبردهای رهبر معظم انقلاب در این امر بود که تلاش کردیم با هم افزایی و جدیت به وظایف خود عمل کنیم.

رئیس دفتر شورای نگهبان استان کرمانشاه اظهار کرد: در انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم علاوه بر همدلی و اتحاد ما باید در جستجوی عقلانیت برای انتخابی درست باشیم؛ انتخابی که نتیجه آن سیر صعودی رسیدن به اهداف ترقی و ارزش های انسانی به معنای پوشش دیگر ابعاد چندگانه باشد.

وی در پایان گفت: سامانه مردم ناظر، سامانه ثبت تخلفات توسط مردم است و مردم در صورت مشاهده تخلف می‌توانند از طریق ثبت آن در سامانه شورای نگهبان را برای اقدامات بعدی در جریان قرار دهند.

کد خبر 1770232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha