حضور مردم در پای صندوق های رای مشتی به توطئه افکنی دشمنان است

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در پای صندوق های رای مشتی به توطئه افکنی دشمنان است.

محمد مهدی شهریاری، نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: امروز دشمن با همه توان و تجهیزات خود به میدان آمده و می‌خواهد در مردم ایجاد یاس و ناامیدی کرده و به پیکره نظام ضربه بزند.

وی اضافه کرد: در عرصه انتخابات و در این شرایط باید با بصیرت افزایی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مردم را نسبت به توطئه‌های دشمنان آگاه کرد.

شهریاری حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی و خلق حماسه سیاسی دیگر را مشت محکمی به توطئه افکنی‌های دشمن عنوان کرد و گفت: با حضور پرشور و با نشاط مردم در این رخداد حماسی که تجلی اقتدار ملی است، برگ زرین دیگری بر تاریخ پر افتخار این شهرستان رقم خواهد خورد.

 نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: انتخابات به انسجام، وحدت و برابری بیشتر در کشور می‌انجامد و نیاز است با درایت و هوشیاری نسبت به انتخاب فرد اصلح اقدام کرد تا گفتمان انقلابی شکل بگیرد.

شهریاری خدمت به مردم را گام مهمی در تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات دانست و اظهار کرد: باید با نهضت خدمت‌رسانی به مردم به آنها ثابت کنیم که مردم ولی نعمت انقلاب و مسئولان و کارگزاران خادم مردم هستند.

کد خبر 1770240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha