سرتیپ معصومی: انتخابات جلوه‌ای از شکوه و اقتدار کشور است

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش گفت: باید تا آخرین لحظات مردم را به حضور در انتخابات دعوت کنیم، چرا که دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران برای کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌ های رأی، برنامه‌ ریزی گسترده‌ ای کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، همزمان با چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تعداد ۴ صندوق اخذ رأی نیز در منطقه پدافند هوایی شمال شرق مستقر شده است. این صندوق‌ ها در هنگ آموزشی برای کارکنان وظیفه، کوی سازمانی برای کارکنان و خانواده ها و همچنین در سایت شهید برادری منطقه مستقر شده است.

امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش با حضور در پای صندوق‌ های رأی این منطقه، بر حضور پرشور مردم در این رویداد مهم سیاسی تاکید کرد و گفت: مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات امروز، می‌توانند در سرنوشت چند سال آینده کشور سهم داشته باشند. 

وی با دعوت از مردم مشهد بویژه رأی اولی ها جهت حضور گسترده در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کرد: مردم ولایتمدار مشهد با حضور پرشور و همه جانبه در رویداد های مهم کشور در عرصه‌ های گوناگون، نشان دادند که پای ولایت فقیه ایستاده اند.

امیر سرتیپ دوم معصومی با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات هم حق و هم تکلیف است، عنوان کرد: باید تا آخرین لحظات مردم را به حضور در انتخابات دعوت کنیم، چرا که دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران برای کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌ های رأی، برنامه‌ ریزی گسترده‌ ای کرده‌اند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش با بیان اینکه انتخابات مسیر اصلاح کشور است، خاطرنشان کرد: مردم دنبال فردی اصلح هستند و قطعاً با شناخت و آگاهی شایسته‌ ترین فرد را انتخاب می‌کنند.

در ادامه امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی آرای خود را به صندوق انداخت.

سرتیپ معصومی: انتخابات جلوه‌ای از شکوه و اقتدار کشور است

مشارکت حداکثری، موجب دلسردی دشمنان و ایجاد امید و نشاط در جامعه می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده نیز با حضور در مسجد حضرت ولیعصر (عج) شهرک سازمانی این منطقه در کنار سایر مردم، رأی خود را به صندوق انداخت.

وی ضمن تقدیر از حضور پرشور کارکنان و خانواده این منطقه در پای صندوق‌ های رأی، اظهار کرد: امروز چشم بسیاری از مردم دنیا به این رویداد مهم است و مشارکت حداکثری آحاد ملت، موجب دلسرد شدن دشمنان و ایجاد امید و نشاط در سطح جامعه خواهد شد.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص مشارکت حداکثری در انتخابات، افزود: همه مردم با شرکت در انتخابات امروز، اقتدار و عظمت ملت ایران را به رخ جهانیان بکشانند.

حجت الاسلام والمسلمین عدیده با تاکید بر اینکه انتخابات هم حق و هم تکلیف است، تصریح کرد: بی تردید حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات امروز، علاوه بر افزایش امنیت و اعتبار کشور، سبب نا امیدی همه بدخواهان خواهد شد.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق با بیان اینکه ملت شریف ایران در تمامی عرصه های گوناگون پشت نظام و ولایت فقیه بودند، خاطرنشان کرد: حضور مردم انقلابی و فهیم ایران اسلامی به ویژه رأی اولی‌ها در پای صندوق‌ های اخذ رأی موجب دلگرمی نظام انقلاب اسلامی خواهد بود و این حضور نشان دهنده این است که مردم پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند.

پایان پیام/

کد خبر 1770256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha