گمانه‌زنی‌ها درباره نتیجه انتخابات پیش از پایان رأی‌گیری اعتبار ندارد

طحان‌نظیف گفت: نتایج پس از شمارش و تجمیع از طریق مقامات اصلی در وزارت کشور اعلام می‌شود. اکنون در اثنای رای گیری هستیم لذا مردم تا پیش از اتمام رای گیری از گمانه زنی خودداری کنند تا آرامش جامعه به هم نخورد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، هادی طحان‌نظیف، عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگو در بخش پایانی خبر ساعت ۲۱ درباره فرآیند نظارت بر انتخابات و اینکه آیا تا این لحظه موردی از تخلف انتخاباتی، گزارش شده است، گفت: اخذ آرا از مردم همچنان ادامه دارد و مردم در صفوف بهم فشرده در شعب اخذ رای حضور پیدا کرده اند و تا کنون با مشکل خاصی مواجه نیستیم.

وی با اشاره به دریافت جزئیاتی از مردم از طریق سامانه «مردم‌ناظر»، افزود: همکاران در ستاد مرکزی نظارت این موارد جزئی را پیگیری و بررسی کردند. 

طحان نظیف با تأکید بر اینکه شمارش آرا پس از اتمام فرآیند رسمی رای گیری، آغاز خواهد شد، اظهار کرد: این نکته را به صورت ویژه مطرح می کنم؛  هرگونه گمانه زنی درباره نتیجه انتخابات پیش از پایان رای گیری اعتباری ندارد. 

عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: نتایج پس از شمارش و تجمیع از طریق مقامات اصلی در وزارت کشور اعلام می‌شود. اکنون در اثنای رای گیری هستیم لذا مردم تا پیش از اتمام رای گیری از گمانه زنی خودداری کنند تا آرامش جامعه به هم نخورد.

طحان نظیف در پایان گفت: پس از اتمام زمان رای گیری، فرایند شمارش آرا آغاز خواهد شد. فعالیت ستاد مرکزی ستاد انتخابات تا پایان شمارش آرا و تایید صحت انتخابات ادامه دارد. 

کد خبر 1770319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha