مردم از مسئولینی که به آنها خدمت می کند حمایت می کنند

احمدی سنگری با تاکید بر اینکه مردم همواره از مسئولینی که به آنها خدمت می کنند حمایت می‌کنند، گفت: معیارهای ما به خاطر شهید رئیسی تغییر کرده اما حمایت مردم از مسئولین حمایت از کشور و خاک سرزمین خودمان است.

محمدرضا احمدی سنگری_ نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: معیارهای ما به خاطر شهید رئیسی تغییر کرده و امروز وظیفه ما قدم نهادن در همان مسیر و همان اهداف است.

وی ضمن قدردانی از همه مردم عزیز که پای انقلاب هستند افزود: مردم ما همواره پای ارزش‌های انقلاب هستند اما با توجه به اینکه در این انتخابات دشمنان چشم دوختن که شاهد عدم مشارکت مردم ما باشند اما مردم همچون حضور در مراسم تشییع پیکر پاک شهید جمهور و همراهانش نشان می دهند که برای همیشه پای کار انقلاب هستند.

احمدی تصریح کرد: برای مرهم دل مقام معظم رهبری که فرمودند «دل من برای رئیسی سوخت» باید حضور پرشور و پرشکوهی در انتخابات داشته باشیم زیرا زحمات و خدماتی که آقای رئیس جمهور انجام دادند را خیلی ها در زمان حیاتش نمی‌دانستند.

وی با تاکید بر اینکه مردم همواره از مسئولینی که به مردم خدمت می کنند حمایت می‌کنند، گفت: حمایت مردم از، مسئولین حمایت از کشور و خاک سرزمین خودمان است.

احمدی تشویق و مشارکت در انتخابات را موجب امید برای مردم و ناامیدی بیشتر در دل دشمنان دانست و ادامه داد: ما هر چه مشکل در کشور داریم را می توانیم با توان داخلی حل کرده و برای آن تصمیم بگیریم و بسازیم.

کد خبر 1770337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha