بازدید آیت‌الله بوشهری از دو هتل محل استقرار زائران ایرانی مدینه بعد

جانشین سرپرست حجاج ایرانی در مدینه از دو هتل محل استقرار زائران ایرانی در شهر پیامبر بازدید کرد و در جریان مسایل زائران قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حج، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری به اتفاق آقای علی اصغری، رئیس ستاد مدینه و شماری از دست‌اندرکاران این ستاد، از دو هتل «حیاة الذهبی» و «أرائک طیبه» که محل اسکان زائران ایرانی است، بازدید کردند.

جانشین سرپرست حجاج ایرانی در مدینه بعد ابتدا با حضور در سالن غذاخوری بخش آقایان و بانوان، حجی مقبول و زیارتی توام با آرامش و سعادت برای زائران ایرانی از خداوند متعال مسئلت کرد و از آن‌ها خواست دغدغه‌های خود را در حضور مسئولان و دست‌اندرکاران ستاد مدینه بیان کنند.

بیشتر دغدغه این روزهای زائران مدینه بعد، انتقال آب زمزم به کشور است که آیت‌الله بوشهری و آقای علی اصغری توضیح دادند که این موضوع از سوی سازمان حج و زیارت و مسئولان هواپیمایی ایران ایر در حال پیگیری است.

تعداد زیاد مراجعان و ایجاد صف در درمانگاه‌های ایرانی مدینه منوره از دیگر نکاتی بود که زائران نسبت به آن گلایه داشتند و خواستار پیگیری این موضوع بودند.

به گفته آقای خسرو قائدی، مدیر مجموعه کاروان‌های مستقر در هتل «حیاة الذهبی» مدینه ، مجموعا 880 زائر ایرانی در این هتل اسکان دارند که در قالب 6 کاروان از استان‌های بوشهر، همدان، اصفهان، تهران و خراسان رضوی هستند.

همچنین، آقای حسین خوران، مدیر مجموعه هتل «ارائک طیبه» گفت: 940 زائر از استان‌های تهران، اصفهان، کرمانشاه، خراسان رضوی و خراسان شمالی در این هتل مستقر هستند که یکی از کاروان‌ها از زائران اهل سنت است.

کد خبر 1770358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha