تابستانی شاد و آموزشی برای بچه های مسجد علی‌ابن ابیطالب(ع) ساوه

معصومی از برگزاری کلاس های مختلف برای بچه های مسجد علی‌ابن ابیطالب(ع)ساوه در ایام تابستان خبر داد.

ابوالفضل معصومی با اشاره به اهمیت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: نسل جوان و نوجوان ما باید بیش از گذشته در مساجد حضور یابند و این مهم نیازمند وجود فضای جذاب و جوان پسند است.


مسئول کانون فرهنگی هنری غدیر، با بیان اینکه در این راستا برنامه ریزی های خوبی برای حضور جوانان به مسجد شده است، افزود: کلاس های امسال با موضوعات مذهبی، هنری، ورزشی، آموزشی،مهارتی و فنی برگزار می شود.


وی با بیان اینکه طوری برنامه ریزی شده تا برنامه های کانون همه سلایق و علایق را در برگیرد، ادامه داد: در کانون فرهنگی هنری غدیر و پایگاه بسیج مسجد علی ابن ابیطالب(ع) تلاش کردیم تا با کلاس های مختلف، تابستانی شاد را برای بچه ها فراهم کنیم.


معصومی کلاس های مذهبی را شامل قرآن، احکام، حفظ قرآن کریم و کلاس های مهد قرآن دانست و بیان کرد: کلاس های آموزشی نیز شامل خوشنویسی، نقاشی، نمایش و سرود است.


مسئول کانون فرهنگی هنری غدیر همچنین با اشاره به اینکه کلاس های ورزشی نیز شامل والیبال، فوتسال و تنیس روی میز است، اظهار داشت: علاقمندان می توانند در کلاس های آموزش ریاضی، عربی و زبان خارجی نیز شرکت کنند.


معصومی با اشاره به اینکه مهارت آموزی از تاکیدات رهبر انقلاب است، ادامه داد: در این راستا کلاس های مهارتی خیاطی، گلدوزی و مکرمه بافی برای خواهران و کلاس های فنی تعمیر لوازم خانگی و برقی برای برادران ترتیب داده شده است.

کد خبر 1770398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha