تبیین طرح ملی «مسجد، کانون نشاط» در مساجد گلستان

طرح ملی «مسجد، کانون نشاط»، ویژه برنامه های تابستانی بچه های مسجد با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان در مساجد استان تبیین می شود.

حجت الاسلام سیدمحمد حسینی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: از این هفته هر روز در یک شهرستان حضور پیدا کرده و با هماهنگی یک کانون فرهنگی هنری فعال شهرستان در مساجد آن شهر جلسه ای برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد افزود: این جلسه با حضور مدیران و فعالین کانون ها در قالب جلسه مشورتی، گفتگو و هم افزایی و تبیین طرح  مسجد، کانون نشاط و طرح اردو در مسجد با هدف تبیین این موضوع و تربیت محور شدن کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

تبیین طرح ملی «مسجد، کانون نشاط» در مساجد گلستان

وی ادامه داد: با جذب اعتبارات از کانون هایی که به سمت تربیت محور شدن حرکت کنند، حمایت شده و به کانون هایی فعال تر باشند، خدمات جدی تر و بیشتری ارائه خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اعلام آمادگی استان گلستان به عنوان متقاضی این طرح، گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد با انتخاب یک تعداد نوجوان به عنوان کادرشان و فعالیت جدی آنان در کانون ها، می توانند در این برنامه نقش آفرین باشند.

تبیین طرح ملی «مسجد، کانون نشاط» در مساجد گلستان

وی اظهارداشت: این جلسات در مساجد همه شهرستان های استان در قالب بازدید و گفتگو برگزار خواهد شد و پس از آن یک شورای مشورتی در هر شهرستان تشکیل می شود تا موضوعات به صورت ماهانه در جلسه ای بررسی شود و در موضوعات مالی و برنامه ای هم افزایی برای خدمات بهتر داشته باشیم.

کد خبر 1770527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha