حضور پزشکان سیار استان فارس در پیاده‌روی اربعین

حسینی ز از حضور پزشکان سیار استان فارس در پیاده‌روی اربعین حسینی امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، سیدوحید حسینی در همایش فعالان و موکب داران اربعین حسینی(ع) استان فارس از آمادگی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای ارائه خدمات بهداشتی درمانی به زائران حسینی(ع) در کربلای معلی خبر داد و پاسداشت آئین‌های مذهبی را پراهمیت دانست.

وی بر تلاش بیش از پیش برای اجرای باشکوه مراسم اربعین حسینی(ع) و تشویق مردم برای حضور پررنگ در این آیین مذهبی تاکید کرد و افزود: یکی از نتایج موثر و ارزشمند حضور پرشور مردم ایران اسلامی در مراسم اربعین حسینی(ع)، ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی و تجمیع عظیم شیعیان در اقوام مختلف است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین ارتباطات موثر فعالان و موکب‌داران اربعین حسینی(ع) با زائران غیر ایرانی را از جمله ابعاد فرهنگی این رویداد برشمرد و افزود: همدلی، همراهی، مهربانی و ارتباطات موثر، موجب اتحاد و یگانگی می‌شود.

حسینی با بیان اینکه مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز همانند سال‌های گذشته، وظیفه خود را در ارائه خدمات با کیفیت به زائران حسینی(ع) می‌داند، افزود: با تمهیدات انجام شده، امسال پزشک سیار با تجهیزات و داروهای موردنیاز به صورت پیاده در جمع زائران حضور می‌یابد و در صورت نیاز خدمات اورژانسی ارائه می‌دهند.

کد خبر 1770613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha