رویداد کوآپ تجارت در بیرجند برگزار می‌شود

رویداد کوآپ تجارت (باهدف شناساندن ظرفیت‌های استان) با تمرکز آموزش تولیدات صادرات‌محور ۱۳ و ۱۴ تیر ماه در بیرجند برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی، عارف علی‌آبادی امروز دوشنبه (۱۱ تیر) در نشست خبری از برگزاری رویداد کوآپ تجارت در بیرجندخبر داد و گفت: این رویداد با تمرکز آموزش تولیدات صادرات‌محور در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۳ و ۱۴ تیرماه برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد با هدف شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های صادراتی استان در حوزه‌های تولیدی استان و ظرفیت‌های نیروی انسانی و نخبگانی جهت  ایجاد پروژه‌های صادارت‌محور است.

دبیر اجرایی رویداد «کوآپ تجارت» با بیان اینکه هدف ما در این رویداد جذب سرمایه‌گذار همراه با تولید صادرات‌محور است، بیان کرد: سه هلدینگ سرمایه‌گذاری بین المللی نیز در این رویداد حضور دارند و آموزش‌هایی برای تولید صادراتی را در قالب چهار نشست تخصصصی ارائه می ‌کنند.

علی‌آبادی تصریح کرد: چهار نشست تخصصی صادراتی شامل صنایع دستی، صنعت و معدن، فناوری، هوش و مصنوعی و سلامت و کشاورزی و صنایع غذایی با حضور دکتر بابایی، دکتر موذنی‌کیا، دکتر میرجلیلی و دکتر اکباتانی از حوزه خلیج فارس و کشور چین است.

وی عنوان کرد: پروژه که در این رویداد بر آن تمرکز شده، پروژه صادراتی صنایع دستی، کیت تعیین جنسیت انسان و دام و همچنین تولید رادار شناسایی مواد معدنی است.

دبیر اجرایی رویداد «کوآپ تجارت» با بیان اینکه ۱۶۰ نفر در این رویداد شرکت می‌کنند، افزود: از این تعداد ۵۰ نفر از حوزه صنایع دستی، ۳۵ نفر از حوزه صنعت و معدن، ۳۵ نفر از حوزه کشاورزی و ۴۰ نفر از حوزه فناوری هستند.

کد خبر 1770621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha