زنان در حماسه حضور و انتخاب اصلح نقش تعیین‌کننده دارند

حجت‌الاسلام موسوی گفت: زن با قدرت پنهان خود می‌تواند در زمینه فرزندآوری، مشارکت حداکثری و ... نقش آفرین باشد؛ بنابراین اینکه خانم‌ها وارد عرصه انتخابات ‌می‌شوند، قطعا به انتخاب شایسته و بایسته کمک می‌کند.

حجت الاسلام «سیدحسین موسوی»، نویسنده کتاب مثبت۳ در مورد نقش زنان در انتخابات و مشارکت حداکثری و برخی شبهات در مورد انتخاب از قبل رئیس جمهور، بیان کرد: مردم به ویژه بانوان ما باید بدانند مشارکت در انتخابات به نفع ما است و باید این مسئله را برای خود حل کنند. مقام معظم رهبری می توانست همچون کشور عربستان خودش رئیس جمهور را انتخاب کند اما به دلیل احترام و تکریم مردم انتخاب را به ملت سپرده اند.

وی با اشاره به نتایج ادوار گذشته انتخابات ریاست جمهوری افزود: درباره این موضوع نیز که برخی می گویند رییس جمهور از قبل انتخاب شده که باید بگویم بهتر است به نتایج همین انتخابات اخیر نگاه کنند یا در دولت یازدهم و دوازدهم که اکثر روحانیون تمایل به حضور آیت الله رئیسی داشتند اما آن چیزی که هنرمندان و سلبریتی ها خواستند، اتفاق افتاد. اینها نشان می دهد که رای مردم موثر است و رئیس جمهور از قبل انتخاب نشده است.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: زن در نهاد خانواده محور و به نوعی رئیس خانواده است. زن با قدرت پنهان خود می تواند در زمینه فرزندآوری، مشارکت حداکثری و ... نقش آفرین باشد؛ بنابراین اینکه خانم ها وارد عرصه انتخابات شوند، قطعا آن انتخاب شایسته و بایسته رقم می خورد.

کد خبر 1770631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha