بیانیه جامعه روحانیت شیراز به‌مناسبت مرحله دوم انتخابات

بیانیه جامعه روحانیت شیراز در بیانیه ای به‌مناسبت مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری وحدت و اتحاد عامل اقتدار و سرافرازی و تفرقه آفت عزت و پیشرفت دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، متن بیانیه جامعه روحانیت شیراز بمناسبت مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّما الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَهًْ فَأَصْلِحُوا بَیْنَ أَخَوَیْکُمْ وَاتَّقُوا اللّهَ لَعَلَّکُمْ تُرْحَمُونَ

ابتدائاً بر خود لازم می‌دانیم از حضور یکایک شما مردم گرانقدر که در مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری شرکت و یکبار دیگر با حضور در صحنه جهانیان را مات و مبهوت خود نمودید تقدیر و تشکر نمائیم.

خداوند متعال را شاکریم که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زمینه ای را فراهم نمود که تک تک مردم ایران در تعیین سرنوشت خود دخیل باشند و با بنا نهادن مردم سالاری دینی تمامی ارکان نظام را بر اساس انتخاب مردم برگزیده است.

مردم عزیز، شریف و گرانقدر ایران اسلامی وحدت و اتحاد عامل اقتدار و سرافرازی و تفرقه آفت عزت و پیشرفت است. یک جامعه برای حرکت در مسیر اهداف و آرمان‌هایش بیش از هر چیز به اتحاد و وحدت آحاد مختلف نیاز دارد.

زمانی که بدخواهان یک ملت بذر تفرقه می‌پاشند، این وحدت و همدلی است که می‌تواند آن ملت را از توطئه‌ها و نقشه‌ها به سلامت عبور دهد و پایه‌ها و ساختارهایش را استحکام بخشد.

جامعه روحانیت شیراز ضمن احترام به هر دو کاندیدای محترم مرحله دوم از شما مردم گرانقدر و همیشه در صحنه دعوت می نماید دگر بار به ندای رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی لبیک گفته و باحفظ اتحاد، همدلی و برادری و بدون گوش سپردن به شعارهای اختلاف افکنانه قومی و قبیله ای و حضور پرشور در مرحله دوم انتخابات دگر بار نقشه همه ی بدخواهان به ایران اسلامی را خنثی سازید.

همچین جامعه روحانیت شیراز در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری و به منظور ایران قوی و تداوم راه رئیس جمهور جهادی و شهید مظلوم آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی از جناب آقای دکتر سعید جلیلی اعلام حمایت می نماید.

امید است ایشان مسیری را که شهید جمهور آغاز نمودند را با همیاری و مشارکت شما مردم عزیز و با استعانت از خداوند متعال و تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(عج)و پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تدوام بخشند.»

کد خبر 1770652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha