دولت روحانی کشور را با بدهی‌های کلان به دولت شهید رئیس تحویل داد

زاکانی با بیان اینکه تلاش شهید جمهور موجب شد ایران به جای التماس به بیگانگان به محل و تکیه گاه مسئولان قرار گرفت؛ دولت روحانی کشور را با بدهیهای بالا به دولت شهید رئیسی تحویل داد.

 به گزارش خبرنگار شبستان از همدان، علیرضا زاکانی عصر امروز در جمع حامیان سعید جلیلی در  پیاده راه بو علی همدان، با اشاره به اینکه امروز روز تعیین سرنوشت است گفت: امروز در این عرصه سیاسی نیز یک بار دیگر در مقام انتخاب برای تجلی مردم‌سالاری دینی قرار گرفته‌ایم و باید سرنوشت خود را در پای صندوق‌های رای رقم بزنیم.

شهردار تهران با اشاره به اهمیت انتخابات این دوره افزود: نامزدها، گذشته وطرفداران آنها معلوم هستند، اما چرا عده ای نمی‌خواهند گذشته شان برای ملت به ویژه نسل جوان آشکار شود.

وی با اشاره به اینکه این عده علاقه ندارند مسئولیت وضعیت موجود را که مسبب آن هستند، بپذیرند و کسی درباره گذشته آنها سخنی بگوید افزود: این  طیف علاقه دارند سر بسته این چند روز بگذرد، مردم هوشیار نشوند و آنها را با گذشته شان نسنجند، اما باید بگوییم مشکلات امروز از جمله معضلات معیشتی تگنای اقتصادی  نتیجه جریانی است که دهها سال زمام امور را در دست داشتند.

زاکانی با گریزی به فسادهای اقتصادی این گروه  افزود: خودشان بانی (کرسنت) ننگین‌ترین قرارداد نفتی و گازی در کشور بودند، این افراد موجب شدند پیکر ایران عزیز دچار سرطان اقتصادی و فساد اقتصادی شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۲۳ سال از فرمان رهبری برای مقابله با مفاسد اقتصادی می‌گذرد مفاسد اقتصادی که در دهه هفتاد رقم خورد و تداوم یافت اما حاشا از اینکه برخورد با مفاسد و خائنان در کشور داشته باشند تصریح کرد: می‌ترسند مردم از گذشته شان مطلع شوند، بگویند که شعار دادند و به مردم کلید قفل‌گشا نشان دادند اما در دوران هشت ساله سیاه دولت روحانی مردم را به خاک سیاه نشاندند.

شهردار تهران گفت: آنها شرایطی را در کشور حاکم کردند قیمت همه چیز را به دلار وابسته کردند سپس قیمت دلار را ۱۰ برابر افزایش دادند همچنین نرخ رشد صفر درصد را به جامعه و کشور تحمیل کردند.

 وی اضافه کرد: عده‌ای که امروز حامی «مسعود پزشکیان» هستند در زمانشان قیمت همه‌چیز را به دلار وابسته و بعد آنرا ۱۰ برابر گران کردند و کلید قفل‌گشا به مردم نشان دادند، اما ملت را به خاک سیاه نشاندند.

 زاکانی یادآور شد: هر مسیری که دولت روحانی به مردم نشان داد بیراهه بود او در بورس بلای‌های زیادی به سر مردم آورد و امروز این افراد با شعارهای نان و آب دار دنبال تکیه بر اریکه قدرت هستند، اما مردم فراموش نکردند که ننگین‌ترین قراردادهای نفتی و گازی در دهه ۷۰ و ۸۰ بسته شد.

شهردار تهران ادامه داد: روحانی و ظریف وعده رفع همه تحریم‌ها را داد ولی اینها متن برجام را نخوانده بودند فقط دنبال امضا بودند و برایشان مهم نبود این قرارداد چه آثار و تبعاتی برای کشورمان دارد؛ البته رهبری انقلاب مجوز مذاکره با ۹ بند و پیش شرط را داده بود سپس معظم له گفت شما این موارد را رعایت نکردید.

 وی اضافه کرد: عده‌ای که امروز حامی «مسعود پزشکیان» هستند در زمانشان قیمت همه‌چیز را به دلار وابسته و بعد آنرا ۱۰ برابر گران کردند و کلید قفل‌گشا به مردم نشان دادند، اما ملت را به خاک سیاه نشاندند.

زاکانی به کاهش تورم در دولت آیت الله رئیسی اشاره کرد و گفت: شهید رئیسی مسیر دولت را اصلاح کرد و نسبت آن را با اسلام، رهبری انقلاب، مردم، دشمنان‌ انقلاب و دوستان انقلاب به گونه ای تنظیم کرد که ایران به سمت رشد رفت.

وی با بیان اینکه  تلاش شهید جمهور موجب شد ایران به جای التماس به بیگانگان به محل و تکیه گاه مسئولان قرار گرفت؛ دولت روحانی کشور را با بدهیهای بالا به دولت شهید رئیسی تحویل داد.

شهردار تهران با تاکید بر اینکه مردم فراموش نکردند در چه دوره‌ای ننگین‌ترین قراردادهای نفتی و گازی را بستند و ما در مجلس مظلومانه در زمان گرفتن رای اعتماد برای آقای زنگنه مخالفت کردیم و گفتیم این مایه بدبختی و بیچارگی ما بوده و الان مایه شکست و سرافکندگی ما خواهد شد افزود: این در حالی است که آقای روحانی گفت نمی‌توانم دو ماه بدون زنگنه دولت را اداره کنم و آقای زنگنه هم مدعی شد که من دو هفتگی مشکلات را حل می‌کنم.

 وی با بیان اینکه ۹۰ میلیارد دلار ضرر بر کشور ما وارد کردند اضافه کرد: امروز چه کسی است بیاید جواب دهد و از آن خیانت بر کشور صحبت کند؛ جالب آنکه اینها سرشان را بالا گرفته‌اند و خجالت هم نمی‌کشند، کسانی که کوچکترین توجهی به مردم نکرده و خود را برتر از مردم دیدند، با بی‌اعتنایی از کنار همه حوادث و رخدادهای کشور گذشتند و امروز باید بدانیم  جه کسی را انتخاب می‌کنیم.

کد خبر 1770702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha