شاخصه انقلابی بودن در انتخاب فرد اصلح مدنظر باشد

طالبی گفت: با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری شاخصه انقلابی بودن در انتخاب فرد اصلح در انتخابات مدنظر باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سید محمد رضا طالبی در جمع مسئولان مواکب با اشاره به دغدغه های ستاد اربعین و کمیته های آن، گفت: جلساتی با حضور استاندار برگزار و دغدغه ها مطرح و دستوراتی صادر شد.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به ارزش و جایگاه کاری مواکب و خدمت رسان ها به زائران امام حسین(ع)، گفت: گاهی مواکب در گرمای ۵۵ درجه عراق و یا مباحث ورود به عراق با مشکلاتی مواجه هستند اما اجر و پاداش مضاعفی هم دارند.


طالبی در ادامه با اشاره به حضور شهید جمهور در پیاده روی های اربعین از جمله استان خراسان جنوبی، گفت: آیت الله رئیسی مقید به حضور در بین مردم بود، لذا بخشی از خدمات مواکب باید به یاد این شهید باشد.


وی یکی از ویژگی های آیت الله رئیسی را خستگی ناپذیری عنوان کرد و گفت: اگر در هر کجای ایران حوادثی رخ می‌داد اولین کسی که در صحنه حضور داشت، رئیس جمهور شهید بود و دستورات لازم را برای تسکین دردهای مردم در لحظه می‌داد و هیچ وقت داخل اتاق خود نمی نشست که استاندار به او گزارش کار بدهد.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه الله رئیسی پنج صبح سر کار حاضر بود و در خوش‌بینانه ترین حالت ساعت ۱۱ شب محل کار را ترک می‌کرد، افزود: ایشان ۴۹ سفر استانی را رفت و در هر سفر از محروم ترین نقطه هر استان هم بازدید داشتند.


طالبی سعه صدر آیت الله رئیسی را دومین ویژگی بارز ایشان مطرح کرد و گفت: برای اینکه مردم زندگی طبیعی خود را داشته باشند هیچ وقت از توهین‌ها و تهمت‌های برخی گلایه نکرد.


وی تصریح کرد: در زمان استقرار دولت سیزدهم نه تنها خزانه دولت کاملا خالی بود بلکه دولت ۵۵۰ هزار میلیارد تومان بدهکار بود، با این حال دولت آیت الله رئیسی هر ماه بخشی از بدهکاری را پرداخت شد و برنامه این بود تا پایان امسال بدهکاری دولت دوازدهم در دولت سیزدهم به طور کامل پرداخت شود.  


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: در آن زمان فروش نفت ما ۳۰۰ هزار بشکه بود اما در دو سه ماه اوایل دولت رئیسی، به یک میلیون و ۳۰۰ بشکه نفت رسید.


طالبی عنوان کرد: آیت الله رئیسی از حق خود و خانواده خودش در زمان تولیت آستان قدس گذشت و سهم تولیت خود را برای ساخت بیمارستان در حاشیه مشهد اختصاص داد.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: آیت الله رئیسی ارادات خاصی به استان داشت و اتفاقات خوبی هم رقم خورد، راه آهنی که آرزوی دیرینه مردم بود در این دولت محقق شد، هم اکنون ۱۳ کارگاه فعال و عملیات زیرسازی را انجام می‌دهند.


طالبی  گفت: در حوزه گاز رسانی روستایی را نداریم که پنج خانوار در آن ساکن و از نعمت گاز بی بهره باشد.


وی با اشاره به مشکلات افت فشار گاز در زمستان دو سال گذشته و نگرانی بابت قطعی گاز خانگی در انتهای خط گاز، گفت: با تدابیری که اندیشیده شد گاز خانگی قطع نشد و گاز استان به شبکه سراسری وصل و پایان تیرماه جاری پروژه انتقال گاز از دو راهی دشتک زابل به نهبندان افتتاح خواهد شد.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به انتقال آب از دریای عمان، گفت: این پروژه مهمی برای استان خراسان جنوبی است که در دولت سیزدهم برای استان ما رقم خورد.

وی احداث ۲۷۰ کیلومتر راه دوبانده در استان را از اقدامات دولت سیزدهم برشمرد و افزود: ۲۰ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که به ۱۱ هزار نفر زمین تحویل شده است.  

وی با اشاره به چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، عنوان کرد: جمعه این هفته (۱۵ تیرماه) با مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری مواجه هستیم، انتظار ما مشارکت بالای مردم ولایی استان در این دور از انتخابات است.

معاون استاندار افزود: مسئولیت سلامت انتخابات با مجریان انتخابات است و کوچک ترین خدشه ای نباید در روند انتخابات ایجاد شود.  

وی در پایان با اشاره به مشارکت ۶۴ درصدی مردم استان در انتخابات دور اول چهاردهمین مرحله ریاست جمهوری، گفت: با توجه به مشارکت حداکثری مردم ولایی استان در تشییع باشکوه شهید جمهور رئیس، انتظار داریم در این جمعه انتخابات هم مردم قوی پای صندوق های رای حاضر شوند.

کد خبر 1770705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha