مشارکت ۶۵ درصدی آران و بیدگلی ها در مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری

فرماندار شهرستان آران و بیدگل از مشارکت ۶۵ درصدی مردم این شهرستان در مرحله نخست انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

علی اکبر رضایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: در مرحله نخست چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز هشتم تیرماه، ۷۲ هزار نفر در شهرستان آران و بیدگل واجد شرایط رای بودند که از این تعداد ۴۶ هزار و ۶۶۹ نفر آرای خود را به صندوق ریختند.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه در انتخابات اخیر مجلس در مجموع ۴۱ هزار و ۸۵۱ نفر از شهرستان آران و بیدگل مشارکت کردند، گفت: میزان مشارکت مردم در انتخابات اخیر ریاست جمهوری به نسبت انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی ۱۲ درصد افزایش داشته است.

رضایی، میزان مشارکت آران و بیدگل را بالاتر از میانگین استان و کشور اعلام کرد و گفت: بصیرت انقلابی مردم آران و بیدگل، ایجاد فضای رقابتی، برگزاری نشست های متعدد با فعالان فرهنگی مذهبی و اقشار تاثیرگذار و تلاش خبرنگاران و رسانه ها در تشویق مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات از دلایل اصلی این اتفاق مثبت بوده است.

فرماندار آران و بیدگل با تاکید بر اینکه انتخابات ما بیانگر مردمی بودن انقلاب ما است، تصریح کرد: افتخار می‌کنیم که بیشترین انتخابات را در دنیا نسبت به سایر کشورها داشته‌ایم و هیچ کدام از کشورهایی که ادعای مردم سالاری را دارند به اندازه ایران انتخابات برگزار نکرده اند.

رضایی با بیان اینکه سیاست راهبردی دشمن، خارج کردن مردم از صحنه و کاهش مشارکت استف گفت: حضور مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه ۱۵ تیرماه باید مضاعف شود و مردم با هوشیاری بالا پای صندوق رأی بیایند و دشمن را ناامید کنند.

کد خبر 1770710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha