استمرار گره گشایی از نیازمندان به همت خادمیاران‌مازندرانی 

امامزاده از استمرار کمک های خیرخواهانه در مارندران خبر داد و گفت: با کمک و همت خادمیاران‌مازندرانی، گره گشایی از نیاز نیازمندان در طول سال استمرار دارد.

محمداسماعیل امامزاده_ مدیرکانون های خدمت رضوی استان مازندرانددر گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: تلاش برای رفع نیاز نیازمندان و گره گشایی از مشکلات شان از برنامه های مهم‌ماست.

وی افزود: خادمیاران رضوی در طول سال در بخش های مختلف درمان، مسائل اجتماعی، اقتصادی و... پای کار هستند، تا با رفع مشکلات برای توانمندسازی افراد اقدام شود.

مدیرکانون های خدمت رضوی استان مازندران با اشاره به اطعام دهی نیازمندان به عنوان یکی از برنامه های کانون خدمت رضوی، یادآور شد: همزمان با دهه ولایت، خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی استان با ذبح بیش از ۳۴۰ قربانی مشارکت کردند.

استمرار گره گشایی از نیازمندان به همت خادمیاران‌مازندرانی 

 امام زاده با اشاره به مشارکت خادمیاران رضوی استان در ذبح ۳۴۰ راس قربانی در دهه ولایت گفت: بخشی از گوشت‌های قربانی میان خانواده نیازمندان توزیع و بخشی دیگر برای اطعام علوی در در جشن عید سعید غدیرخم بمنظور تهیه اطعام علوی استفاده شد.

مدیر کانون های خدمت رضوی مازندران به کمک خالصانه خیران مازندران و خادمیاران در خدمت رسانی به نیازمندان و بهره مندی از کرامات رضوی اشاره و ارزش قربانی انجام گرفته در استان را بیش از ۳ میلیارد ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.

امام زاده همچنین از ذبح ۱۵ راس گوسفند با هدف انجام نیت واقفان در موضوع اهدایی عقیقه از استان قدس رضوی و توزیع بین شهرستان‌های استان خبر داد و افزود: بخشی از گوشت‌های قربانی شده به منظور اطعام علوی و توزیع غذای گرم میان مخدومان و خانواده‌های از قبل شناسایی شده زیر پوشش، در روز جشن های غدیرخم استفاده شده است.

مدیرکانون های خدمت رضوی استان مازندران با اشاره به این که از ۳۴۰ راس قربانی انجام شده به پیروی از دستورات اسلام فریضه‌ای مقدس در بین مردم دیار علویان شمرده میشود اظهار کرد :امسال خادمیاران این دیار ۳۳۴راس گوسفند و ۶راس گاو را قربانی و گوشت قربانی پس از بسته بندی بعنوان هدیه ویژه ازسوی خادمیاران امام رئوف را بین بیش از ۷۵۰۰خانواده نیازمند جامعه هدف توزیع کردند.  

استان مازندران حدود ۱۶هزار خادمیار و یاوران رضوی در۲۲ شهرستان دارد که به نیابت از امام مهربانی‌ها به یاری مستمندان و دستگیری از نیازمندان می‌شنابند تا در این خدمات رضوی گره از مشکلات نیازمندان باز شود.

کد خبر 1770717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha