حضور مردم در انتخابات نشان دهنده‌ی قدرت برتر در عرصه جهانی است

عباسی با بیان اینکه با توجه به نگاه ویژه شهید آیت الله دکتر رئیسی برای خدمات‌رسانی به عشایر نباید کوتاهی شود و دستگاه‌ها باید به این موضوع توجه کنند، گفت: حضور مردم در انتخابات نشان دهنده‌ قدرت برتر در عرصه جهانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، ‌اسدالله عباسی امروز (سه شنبه ۱۲ تیر) در نشست شورای عشایری گیلان با اشاره به نقش موثر جامعه عشایر اظهار کرد: عشایر گیلان با بیش از ۲۰۰ هزار راس دام سبک در عرضه فرآورده‌های گوشتی و دامی سالم و ارگانیک فعالیت دارند از این رو باید به آنان توجه شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه در ۱۱ شهرستان کوچ عشایر را داریم و بیشترین آمار مربوط به غرب استان است، اضافه کرد: جامعه عشایری بهترین حافظان مرتع هستند و در ماندگاری چرخه طبیعت نقش موثری دارند.

نماینده عالی دولت در گیلان با تاکید بر لزوم توجه مدیران استان به رفع مشکلات و فراهم‌کردن نیازهای عشایر بیان کرد: بیمه عشایر، تامین آرد، واکسیناسیون دام و امکانات آموزشی از موضوعاتی است که مسئولان هر یک از دستگاه‌ها باید به تکالیف خود عمل کنند.

حضور مردم در انتخابات نشان دهنده‌ی قدرت برتر در عرصه جهانی است

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله رئیسی اظهار کرد: رئیس جمهور شهیدعزیزمان به محرومان توجهی ویژه داشت و به دوردست ترین مناطق کشور برای شنیدن درد و دل مردم و برطرف کردن مشکلات آنان سفر می‌کرد؛ این توجه شهید جمهور به مناطق محروم باید الگوی ما مدیران باشد.

استاندار گیلان در ادامه از جامعه  عشایری استان خواست تا مردم عزیز را برای حضور پرشور در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تشویق و ترغیب نمایند.

حضور مردم در انتخابات نشان دهنده‌ی قدرت برتر در عرصه جهانی است

عباسی افزود: امروز قدرت، قدرت مردم و پایگاه مردمی است؛ در دولت سیزدهم تمام تلاشمان را کردیم که مطالبات مردم را به نحو مطلوب تحقق بخشیم.

وی، حضور مردم در انتخابات را نشان دهنده‌ قدرت برتر در عرصه جهانی دانست و بیان کرد: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که در دوران هشت سال دفاع مقدس خون‌های زیادی تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی شده تا ذره‌ای از این خاک به دست دشمنان نیفتد  و امروز نیز این حضور و مشارکت خار چشمی برای دشمنان است.

کد خبر 1770853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha